Latest threads in Electronics (Danish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Kuldespray
Hos elektronikforhandlerne er det hundedyrt, i sportsforretninger koster det det halve.
3
3

Hvilken TTL-kreds skal jeg bruge ?
Hej, Puls/Step 1+2 skal til driver 1 Puls/Step 3+4 skal til driver 2 Puls/Step 5 skal til driver 3 hvilken :D Eller i det mindste hvad skal jeg google efter. mvh. Henrik Andresen

Brændte relækontakter
alernativer, fx iflg. Farnell: Er det generelt i orden at bytte ud med alternativer? det bare en stakket frist? glade for ovnen, og den laves ikke mere.
5
5

Hvilken type input ?
Hej, /Henrik
4
4

Dansk Mavic Pro Video
?det!
2
2

Quadcopter 109Mph Ufoen folk dør i sindsyge af!
100Mph-160Kmt, faktisk 109Mph Nederste video er byg selv instruktioner inde i videoen!
13
13

DENVER DVD-7322 - reset
briksindstillingerne? t. Nu har jeg et billede totalt ude af sync, hvor jeg end ikke kan se menuerne uden resultat. Per ller.

oplader
at bruge en med output 18,5 vil beskadige maskinen eller udvikle varme.
5
5

LCD Display & driver til Backlight
Hej. Er det muligt at udskifte det hele med et nyere med backlight. ? input til printet er (5 pin) +V pin1, Data in pin2, CLK pin 3, LCD pin4 og Hvis ikke hvor finder jeg pinout for HC0538A display...

FM-sender
effekt er tilstrekkelig? HM
1
1

RFID/øremærke: håndkøb?
Bahamas?
2
2

Skakcomputer Fejl
Hej.. mponenter ,en CPU chip, en Ram chip og en Rom chip. Tilsluttet psu sker der ingen ting. Ingen lyd og ingen lys i Led's og LCD hvad der er galt. ? CPU,ROM eller RAM. mvh pjl
6
6

Defekt Bosch skruemaskine
hastigheden. Normalt kan man styre hastigheden proportionalt ved at
2
2

Beosound 3000
Hej Vi har et beosound 3000, som vi er meget glade for. n position. Asger
1
1

Loddevand og loddefedt
salmiaksten. Hvad bruger man disse ting til? Jeg har til elektronikbrug altid bare bruge almindeligt elektronikloddeting (dvs. med flusmiddel).
2
2