2 Xcards - 2 PCere - 1 Rum - 1 TV

Jeg har to PCere i samme rum. Begge kører med et REALmagic Xcard:
http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm Begge er forbundet til samme
TV.

Kan jeg gøre noget for at forhindre den ene fjernbetjening i at forstyre den
anden IR modtager? Begge fjernbetjeninger/IR modtager kører samme frekvens:
38,7 KHz, så jeg kan ikke betjene den ene uden også at betjene den anden.

Kan jeg på nogen måde ændre frekvensen på det ene sæt? Eller findes der en
anden løsning, så jeg kan styre begge maskiner uafhængigt af hinanden...

Ser frem til et svar :)
--
Mvh Kenneth Østergaard

Re: 2 Xcards - 2 PCere - 1 Rum - 1 TV

Tjae nu kender jeg ikke dit software etc..

men man kunne måske købe en multi remote, og så lade den ene blive styret af
tv'et ident kode og den anden af ex.vis en videos ident kode...

du kan læse lidt om RC5 koder på nettet

Kasper

Re: 2 Xcards - 2 PCere - 1 Rum - 1 TV
Har ændret postet til et mere passende subject.

Kenneth Østergaard

Site Timeline