2 x Eprom

HEJ

Jeg har en batterilader med en Eprom. Nu er der kommet en ny Eprom med
nogle nye programmer, men jeg vil gerne ha så jeg kan vælge hvilken
Eprom jeg vil bruge..... hvordan gør jeg det lettest ??

Det gør ikke noget jeg skal slukke for at skifte

Sommer hilsen
B.Agerholm

Re: 2 x Eprom

Et bud kunne være at montere de to prommer parelelt undtaget CE benet, inden
du tænder for din lader vælger du hvilken prom der skal bruges ved at
forbinde CE benet til GND, den anden proms CE ben forbindes til +5V.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Go' løsning! Hvis man har udstyret til at kompilere/brænde og kan få en
pinkompatibel eprom i dobbelt størrelse :-)

Hvis ikke der skal skiftes tit er en (zif) sokkel en mulighed...

Mvh.
 Anders

Re: 2 x Eprom

Så må vi da håbe at det ikke skal forbindes til en data bus hvor der
sidder andre "enheder" på bussen så som RAM eller lign., hvis vi bare
skulle trække CE til stel... hmmm. :o)

/Thomas

Site Timeline