2 stk. BNC til Phono stik i dag nær næstved

Jeg skal bruge to stk. BNC til Phono convertere til noget videoovervågning -
Er der en der ligger inde med to stk. de kan undvære her nær Næstved?

Mvh
Allan

Re: 2 stk. BNC til Phono stik i dag nær næs tved

Jeg har nogen, men desværre på Frederiksberg. Hvis du kan vente til
tirsdag, kan de jo komme i en kuvert.

Mvh Jonas

Re: 2 stk. BNC til Phono stik i dag nær næstved

Dem napper jeg så :-) skriv hvad jeg skal sætte ind på din konto

Mvh
Allan

Re: 2 stk. BNC til Phono stik i dag nær næs tved

Du kan få dem uden beregning. Jeg har hvad jeg skal bruge og kan godt
undvære et par stykker.

Kan du ikke sende mig en mail?

Mvh Jonas

Re: 2 stk. BNC til Phon o stik i dag nær næ stved
On Sun, 24 May 2009 08:32:15 +0200, "Stampe" <ask@ SLET

BNC, han/hun ?
Phone, han/hun ?

/Hans

Re: 2 stk. BNC til Phono stik i dag nær næstved

Det skal være Phone hun og BNC hansitik, tror jeg har lavet en aftale med
Jonas - har sendt en mail

Mvh
Allan

Site Timeline