2 polet afbryder med lys - hvor tages strømmen fra til dioden?

Jeg vil sende henholdsvis 12v og 5v igennem (gul og rød ledning fra pc
strømforsyning) igennem denne 2-polede afbryder:

http://www.el-supply.dk/?Gid65%8&VNr60%38.2L

Jeg fandt et andet sted på nettet en 2-polet afbryder, der ligner den
ovenstående meget og i dens tekniske specifikationspdf
http://www.gratisupload.dk/download/46598 /

var nedenstående diagram

http://img210.imageshack.us/img210/8167/2poletafbryder.jpg

Spørgsmålet lyder så på om jeg uden videre kan sætte den på når jeg
bruger forskellig spænding (12v og 5v) på de to poler eller sker der
en form for kortslutning?

og vil der være nok strøm til at pæren i kontakten kan lyse når det nu
ikke er 220v, men bare fra en pc strømforsyning?

Tak til alle der kan sprede lidt lys over dette for mig :)

/Nifo

Re: 2 polet afbryder med lys - hvor tages strømmen fra til dioden?

Det sker der ikke noget ved. Det er en glimlampe, der sidder i den og den
tænder først ved min 60 V.

-Søren

Site Timeline