2,5mm mini Jack stik (vinklede)

Hej Ng

Jeg har længe været på jagt efter subj. og det er på trods af at jeg
tidligere har spurgt her, ikke lykkedes mig at finde disse. Der var godt nok
en som henviste til et sted i USA som kunne klare problemet. Nu er det bare
sådan at jeg kun skal bruge en 3-4 stk. og alene fragten hjem derover fra,
samt moms, told osv. beløber sig til en lille formue.
Derfor prøver jeg igen om der skulle være kommet nye til som måske kan
hjælpe.

mvh
DrNielsen

Re: 2,5mm mini Jack stik (vinklede)

Aner ikke hvad prisen vil blive men prøv at se på
http://www.elfa.se/dk/ og søg efter MP-022L.

mvh Claus

Site Timeline