2.5mm Jack i Aalborg?

hejsa
Nogen der ved om der er et sted i aalborg hvor jeg kan kF8%be et 2.5mm
stereo jack.20%
Stikket skal helst vE6%re sE5% diskret som muligt (gerne som de jack der
sidder pE5% Ipod Nano's earplugs - bare 2.5mm).20%

Jo mindre, jo bedre, bare der kan loddes en ledning pE5% fra et sE6%t
earplugs.20%

MVH
Kim 20%

Re: 2.5mm Jack i Aalborg?

Glemte lige at sige at jeg alternativt gerne vil hF8%re om steder pE5%
nettet hvor et sE5%danne stik kan kF8%bes til en rimelig pris.20%

Re: 2.5mm Jack i Aalborg?

hvis det ikke haster helt vildt kan jeg skaffe nogen i næste weekend... dvs.
du kan fĂĄ dem mandag d. 8. maj...
interesseret??
hvad skal du bruge dem til, hvis man må være lidt nysgerrig...??? :-)

mvh
Rasmus

Re: 2.5mm Jack i Aalborg?

glemte lige at skrive at alternativt har Hennings Electronic disse stik...
http://www.hennings-electronic.dk /
Henning har ALT... :-D - sender ogsĂĄ varer.

mvh
Rasmus

Re: 2.5mm Jack i Aalborg?

Det er sE5%mE6%nd til en Ipod Nano kopi sag som en bekendt har taget med
hjem fra kina. 99% samme mE5%l og design som Ipod nano, bare anden
software. Desuden har den sE5% et 2.5mm jack pE5% siden i stedet for et
3.5mm jack i bunden.20%
De earplugs der kommer med har et stort og klodset jack stik pE5% som
stikker ud til siden - hvilket er ret irriterende. De er desuden
elendige i lyden. Derfor vil jeg smide nogle nye earplugs pE5%, men de
har jo stort set alle 3.5mm+ stik og stikket skal derfor skiftes.

Da stikket som sagt sidder pE5% siden skal det gerne vE6%re sE5% lille og
diskret som muligt sE5% det ikke er i vejen - f.eks. ville et vinkelstik
som kun rager et par mm ud vE6%re helt ideelt.20%

Re: 2.5mm Jack i Aalborg?

I den forbindelse eftersøger jeg stadig et 2,5mm jack, stereo, i en
ordentlig kvalitet og gerne under 6mm. i ydre diameter.

Mvh. Uffe Ravn

Re: 2.5mm Jack i Aalborg?

Mener jeg har set det ved Mikkelsen Electronic.

--
mvh Uffe

Re: 2.5mm Jack i Aalborg?

hvor finder jeg den?20%