16 bit skifteregister

Er der nogle af jer derude, der ved hvor jeg kan få fat i en 74ls673 ?

Det er et 16 bit skifteregister med parallel udlæsning. (ser -> par
konverter)
Hvis der er nogle der kan komme med et alternativ modtages dette med
stor glæde.

Med venlig hilsen
Rene Nielsen

Re: 16 bit skifteregister

Du kunde sætte to 8 Bits i serie !!
/Carsten

Re: 16 bit skifteregister
On Wed, 23 Jul 2003 23:20:38 +0100, Carsten

Jeps, det gør jeg også hvis det kommer dertil, men jeg ville ikke
kaste håndklædet i ringen, inden jeg fik konsulteret guruerne herinde.

Den findes...... jeg kan bare ikke finde den :-)

Med venlig hilsen
Rene Nielsen

Re: 16 bit skifteregister

Så er den sikkert p.... dyr :o) Brug dog 2 x 8-bit hvis de er til at
"finde".

/Thomas

Site Timeline