13w3 connector

Hej,

jeg har behov for to 13w3 stik til ledning- eller print-montage, det ene
skal være male, det andet female.

Jeg er ikke så meget på jagt efter køb og salg - så ville jeg nok have
efterlyst dem i en af køb/salg-grupperne - men snarere efter forhandler
infos, da jeg muligvis får brug for flere.

Stikkene bruges typisk på workstation skærme fra Sun og SGI og kendetegnes
ved at have tre coax-stik indeni hvad der ligner et DSUB25-stik.

Kig evt. på
http://thomas.sofagang.dk/powermac/13w3_stik.jpg- det er
netop til en skærm forbindelse fra en Powermac til en Sun GDM 1962 jeg vil
bruge kablet.

Eftersom det kabel jeg viser på billedet er beregnet til en IBM, har det
ikke Composite-sync, hvilket Mac'en leverer og Sun'en har brug for.
Min ide går simpelt nok ud på at trække et coax-kabel fra sync-benet på
13w3-mellemledet (som jeg vil lave med de to stik jeg efterlyser) og hen
til sync-benet på mac'ens DSUB15-stik.

Hvis ikke det bliver til noget har jeg brug for en der tør pille bagpladen
af skærmen og lægge en lille stump ledning op til et bnc-stik ved siden af
13w3-stikket, så jeg kan splejse sync-signalet ind ad den vej, uden om et
mellemled.

/Thomas

Re: 13w3 connector

Hey...

Send en mail til denne rare dame, hun kan garenteret hjælpe dig...

Har lige set noget (lav dit eget dsub med coax blabla" i deres brochure...

Mvh

Kasper

Re: 13w3 connector

Hvilken dama taler du om?

/Thomas

Re: 13w3 connector

ARRHHH

snipped-for-privacy@bfioptilas.com

Her you go

DK firma...

Kasper

Re: 13w3 connector

Haløjsa, jeg bliver helt nostalgist. Det er kun ca 3 måneder siden jeg sidst
havde min SparcStation startet. Men den er mere end 10 år gammel, så der er
ikke så meget appel i den mere...

Bo //

Re: 13w3 connector

Gider du ikke godt? - de har noget over sig ...

Min er en SparStation IPX - kan du toppe den? ;)

/Thomas

Site Timeline