12v uge ur

Er der noger af jer der ved hvor jeg kan købe et 12v uger ur til montering i
bil, og som har mulighed for 4 tænd og sluk på 5 dage.
Det skal bruges til at styre mit oilefyr i bilen.

\ Morten

Re: 12v uge ur

Modificer et af den billige 230V digitale ugeure til at køre 12 V

Mvh. Uffe Ravn

Re: 12v uge ur

bil, og som har mulighed for 4 tænd og sluk på 5

http://kerychip.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?products_id32%5
Elektronisk timer til 12V systemer 375,00Kr.

Timer til 12V systemer
Digital Ur med fuld programmering, dag og uge programmering Med LCD visning
2 programmer / dag ( 2xON, 2X OFF)
Præcis programmering på minut niveau
Status visning
Indeholder egen batteri til at huske programmeringen
Inklusiv cigaretstik
Inklusiv stik til tilslutning af andre apparater
Tekniske data
Forsynings spænding 12V
Belastning: maks 10A, maks 120W
Hukommelses plads 28 (14 x ON und 14 x OFF) max,. 2 x ON og 2 x OFF /dag
Egen batteri: 1 Stk G13A
Egen forbrug: ca. 1 W
Arb. temperatur: 0°C til +45°C
Dimensioner: H 11,2 x B 7,2 x T4 cm /0,3 kg

Jan Rasmussen

Re: 12v uge ur

Ja det er lige sådan et jeg skal bruge, mange tak for hjælpen.
\morten

Site Timeline