12V Inteligent Ladekreds

Hejsa

Der skulle vel ikke være en der ligger inden med en simpen med god
inteligent ladekreds til 12v

Batteri der skal lades: 12V
Forsyningsspænding: 230V

Mvh Brian

Re: 12V Inteligent Ladekreds

Jo.

Nåååh, sådan et batteri.
Bly, Li-Io, NiCd, eller ???

Så formoder jeg at du vil have en tronsformer imellem ?

Re: 12V Inteligent Ladekreds
Hehe, ja det var lidt sent da jeg fik det skrevet..
Der skal selvfølgelig en trafo imellem
og betteriet er sådan en her: http://www.batterier.dk/pdf/LC-R121R3P.pdf

//Brian

Re: 12V Inteligent Ladekreds

LADER TIL BLYBATTERIER - kr. 320,-

http://www.el-supply.dk/?Gid=&Vid11%511
http://www.velleman.be/ot/en/product/view/?id33%9194 #
"This lead-acid battery charger/conditioner is suitable for charging and
maintaining both open and sealed type 6 or 12V lead-acid batteries.
Charging current : 0.3 or 1A. The battery can be hooked-up to the unit
for an indefinite time, and will be kept in optimal condition. Battery type
and charging current are selectable, while the charging process is fully
automatic."
"needs an 18V/25VA transformer (not included)"

eller nok nærmere,,,

Bly akkumulator lader 13.5V/0.5A ? - kr. 81,-
http://www.el-supply.dk/?Gid=&Vid11%839
http://www.smartkit.dk/Kits/_mainf002.html vælg 1095
"This circuit is a lead-acid battery charger that incorporates a rectifier,
a voltage regulator and an automatic electronic switch to put it in fast or
slow charge state according to the condition of the battery connected to it.
It has a visual indication of its state and it is mainly intended for continuous
use in the maintenance of the batteries in alarm systems and emergency lights.
Max. current: 100mA.

Jan Rasmussen

Re: 12V Inteligent Ladekreds

En LM317 sat til 13,5 volt.

Re: 12V Inteligent Ladekreds

 - Lur mig om ikke batterier.dk osse har en lader der passer perfekt til dit
batteri, med alle de ønskelige sikkerheds-kredsløb og ladebeskyttelse, til,
ska vi gætte omkring 300,-???

Lars / Viborg

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Re: 12V Inteligent Ladekreds
ja tak for alle jeres links til byggeset mv.. men det var et diagram jeg
forespurgte på.. da enhende skal indbygges i en større enhed og skal være en
del af et andet print kan jeg ikke bruge byggeset og færdige ladere til
noget

//Brian

Re: 12V Inteligent Ladekreds

LM317 - kig på databladet.