12V -> 1,5 V ???

Hejsa

Jeg har en lille 1,5 volts motor med en lille gear kasse på som jeg skal
bruge. Jeg har også en 12 volts nettrafo som ville være god dertil. Men
hvordan laver jeg nemmest de 12 volt om til 1,5 volt ? Findes der
spændingsregulatore der kan dette eller ??? Der er jo ikke tale om den store
strøm - motoren køre normalt på et af de store 1,5 volt batterier !

Takker

Re: 12V -> 1,5 V ???

LM317

Søren plejer at linke til sin side i næsten alle hans indlæg. Her kan
du læse om den.

Re: 12V -> 1,5 V ???

Takker :o)

Site Timeline