11,5-14,5V -> 5V konverter...

Jeg skal ha' monteret en GPS på min motorcykel.
GPS'en vil have 5V og bruger max. 10W.

Kan jeg købe en færdig dims i lille vandtæt indpakning, eller skal jeg bygge
noget selv?
Hvis jeg selv skal bygge...  så mangler jeg en opskrift.

Hjælp? :-)

*
Jan

Re: 11,5-14,5V -> 5V konverter...
Hej!

noget selv?

Lav 5V (max. 5A) med en MAX787 (fås som sample hos Maxim) regulatorkreds.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: 11,5-14,5V -> 5V konverter...

Jeg står faktisk og skal bruge tilsvarende ( max 787 og Max 788 ).
Er der nogen der ved hvem, eller tilsvarende af andet fabrikat) der sælger
dem i DK ??

Mvh
Anders

Re: 11,5-14,5V -> 5V konverter...

Hvor mange skal du bruge ?

Kan du ikke trykke "samples" og få dem tilsendt gratis ?

Re: 11,5-14,5V -> 5V konverter...

Jo, men jeg mangler dem her og nu :-( Tager det ikke 4 uger for samples ??

Mvh
Anders

Re: 11,5-14,5V -> 5V konverter...

Damn...
Prøv Århus Radiolager.

Nogle gange.

Re: 11,5-14,5V -> 5V konverter...

Har ikke noget.

Har ringet til Maxim, en meget venlig, dansktalende, pige/dame  sørger for
de bliver sendt fra UK idag :-)

Anders

Re: 11,5-14,5V -> 5V konverter...

Jeg elsker samples. :-)