10-14" TFT skærm

Hej. Jeg mangler en skærm i nævnte størrelse. Hvor kan man finde den til overkommelige penge?

mvh

Reply to
Karsten H. Rasmussen

"Karsten H. Rasmussen" skrev i en meddelelse news:43ffa41e$0$15784$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hvilket input ? Jeg vil mene at jeg har en 12" liggende og flyde

Reply to
Jacob

Jeg mangler er lille skærm til mit sort/hvide overvågninskamera. Den aflevere i phonstik, men alt kan man vel lodde sig ud af ;-) Hvad skal du have for den og hvor i dejlige dk er den. ? Bor Århus syd.

Jacob skrev:

meddelelse

den til

Reply to