10.000uf 63v kondensator

hva er der af gode kondensatore til prisen når man ska ha 10 styks
omkring de 63 volt???? syns hurtigt de løber op når man kigger rundt
omkring

Re: 10.000uf 63v kondensator

Kommer an på hvilke typer, der er tale om. Hvis det er 105 graders typer
til switchmode power, koster de vel omkring 40 kr/stk (x.moms) ved hele
kartoner med 100. Jeg gætter på at en god kvalitet ligger omkring 150kr
ved Farvell

Bo //

Re: 10.000uf 63v kondensator
On Wed, 01 Jun 2005 21:22:39 +0200, Bo Bjerre

det er til en psu til en forstærker... så ka jeg godt se at det
hurtigt løber meget hurtigt op :-(

Re: 10.000uf 63v kondensator

Tillad mig at gætte: En GC ?? ( dette gæt er bl.a. baseret på den efterlyste
trafo) ;o)

mvh
Ebbe

Re: 10.000uf 63v kondensator

efterlyste

Man bruger da ikke 10000 uF i en GC.

Mvh Max

Re: 10.000uf 63v kondensator

Det bestemmer man vel selv!?!
Ser selv PSU sch
http://www.shine7.com/audio/pa100.htm

Men hvis du mener selve forstærkere så nej, det er der nok ikke mange der
vil vælge.

--
Hilsen Mikkel
------

Hej Max...
Ja, det er måske nok lidt overkill, men det var egentlig nedenstående jeg
havde i ho'det. ( men så er trafoen nok lidt lille :o)

Bortset fra det, så kunne jeg godt være interesseret i en mindre stak
4.700/63. Jeg har et renoveringsprojekt hvor de kunne bruges, og så er jeg
selv lun på en GC'er. (med en enklet kreds pr. kanal)

Er det til at sige noget om pris ?? Eller er det bedre at holde det pr. mail
?

mvh
Ebbe

Re: 10.000uf 63v kondensator
Hej Ebbe

mail

De er billige, send mig en mail (husk at fjerne invalid)

Mvh Max

Re: 10.000uf 63v kondensator

neeeeej da... hvordan ka du dog tro det*GG* men godt gættet.... jeg
har valgt et design fra elliot sound dog ik lagt fast endnu....de blir
lavet på lm3886 har satset på 2 stereo blokke...

trafoer har jeg fanget så nu er der kun de dyre kondensatore tilbage..
resten er jo relativt billigt

Re: 10.000uf 63v kondensator

Jeg kunne nu godt tænke mig et tip til hvor dælen du har fundet 3886'eren,
( hvis det altså er herhjemme), jeg synes jeg har været alle pushere
igennem, som jeg har kunnet komme på, uden resultat. ( Pånær RS, men de
handler ikke med mig ;o) )

mvh
Ebbe

Re: 10.000uf 63v kondensator
Hejsa,

min sædvanlige kæphest:

www.pc-elektronik.dk

til en pris af dkr. 65,19 inkl. moms

/Claus

Re: 10.000uf 63v kondensator

Takker mange gange. Det er ikke en tf'er, som jeg er mest lun på, men
absolut brugbar :-)

mvh
Ebbe

Re: 10.000uf 63v kondensator

det er igennem en privat person jeg har fået dem.. og endda til den
meget store sum af 25kr stykket..

rs handler da med alle.. mon du har prøvekørt nogen ting i deres
lager?? siden de ik handler med dig??

Re: 10.000uf 63v kondensator

Sidst jeg forsøgte bad deres hjemmeside mig om et firmanavn/kundenr. Og det
var jeg af gode grunde ikke i stand til at gi' dem :o)

mvh
Ebbe

Re: 10.000uf 63v kondensator

ja det ku jeg heller ik finde ud af så jeg ringede derind og bestilte
hva jeg sku bruge... det gik let og elefant..

Re: 10.000uf 63v kondensator

Det skal da prøves. Tak for tipset :o)

mvh
Ebbe

Re: 10.000uf 63v kondensator
Der kan du bare "digte" lidt. Det virkede fint for mig, så jeg modtager
jævnligt mails fra dem i dag :o)
Du kan så bare kun handle pr. giro eller efterkrav. Men det er jo også ok,
når det er større portioner det drejer sig om.

Mvh
René

Re: 10.000uf 63v kondensator

Hvis du kan bruge 4700uF/63V har jeg nogle der er billige.

Mvh Max

Re: 10.000uf 63v kondensator

Her feks:

<http://www.aanielsen.dk/tilbud.htm

10mF/63V 105deg type KMH 10 stk 500kr

Mvh
   Roberto

Re: 10.000uf 63v kondensator

tror bare jeg snupper nogen rifa lytter.. er glade for mine 22000 uf..
dog er de lidt dyrer men det går nu nok..

Site Timeline