1.8mm hvid lysdiode

Hvor får jeg fat i hvide lysdioder, gerne rimeligt lysstærke, med ø

1.8mm??

Synes ikke jeg har kunnet finde nogle ved de el-pusher hjemmesider jeg normalt frekventerer...

Mvh. Morten

Reply to
Morten Trab

Prøv

Hvis den ikke er på webshoppen har den sikkert aligevel. Ring og spørg 5649

4444

Mvh Kennet

"Morten Trab" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Kennet Hult

Jeg har da godtnok kigget hos dem (det er dem jeg handler mest ved), men prøver da lige at kontakte dem imorgen.

Mvh. Morten

Reply to
Morten Trab

Nopes, de har dem ikke og kan ikke skaffe dem :(

Mvh. Morten

Reply to
Morten Trab