0.1% modstande ?

Jeg leder efter et sted, hvor man kan købe SMD modstande i 0.1%. Jeg kan
finde dem mange steder, men jeg er ikke i humør til at købe dem i hele
ruller med 3.000 stk, fordi prisen ligger mellem 2 og 4 kr pr stk.
RS components er det bedste brug med små ruller med 250 stk

Nogen der ved hvor man kan købe 10-50 stk. ??

Bo //

Re: 0.1% modstande ?
Hej Bo

RS Components har da en serie 0,1% 0603, 0805 og 1206
modstande der kan købes i 25 stk. pakker.

F.eks. 100 Ohm 1206 hedder 440-7073

Mvh Max

Re: 0.1% modstande ?

Tak for hjælpen,

jeg ved ikke hvordan jeg skulle have fundet dem selv. Overskriften er jo
0.5% modstande.

Jeg bestiller en sværm af dem når det bliver dag igen.

godnat
Bo //

Re: 0.1% modstande ?

Kjøp en rull 1% og mål ut selv.

HM

Re: 0.1% modstande ?

Det kræver at man har et instrument, der er MEGET bedre end 0.1%. Desuden er
temperatur koefficienten på standard 1% modstanden meget stor.

Bo //

Re: 0.1% modstande ?
Hej Bo

er

Og til 1,50 kr. stykket er der vel sjovere ting at bruge sin tid til :)

Mvh Max

Re: 0.1% modstande ?

Som jeg husker det har Farnell dem også i små pakker... Men det har du
naturligvis checket - så jeg husker nok forkert ;-)

/A

Site Timeline