ZX Spectrum 48k

trebalo bit napajanje
STABILIZIRANO? iLI OD neznam koliko ampera. Je li radi sa stabiliziranim

neuvjerljivo!

Hvala

Re: ZX Spectrum 48k

citat s weba:
I have recently acquired a ZX Spectrum 48K without a power supply. I
found out the original psu specs to be "9v dc, 1.4a, -ve, unregulated,

Almost any 9V unit will do that delivers around 1.5-2 amps. I'd be careful
with cheap switching supplies (especially if they are not properly
shielded using capacitors etc.), as they could create some nasty spikes
and surges your Speccy might not be prepared to digest.

izvor:
https://groups.google.com/forum /#!topic/comp.sys.sinclair/yWNpi9FhR8w

Re: ZX Spectrum 48k

Neuvjerljivo ti je s razlogom, jer naravno da ne mora biti.
Slobodno ga prihrani svojim napajanjem. 7805 se brine za 5V rail a sve
ostale napone (12V, -5V) Spectrum si proizvede sam.

//Marin

Re: ZX Spectrum 48k

Boris

Re: ZX Spectrum 48k

Original je nestabiliziran. Postavlja se pitanje:

Naime, kod stabiliziranog NEMA valovitosti napona,
a recimo za 7805 je dosta 7,5V na ulazu?

Re: ZX Spectrum 48k

primara da se smanji napon.

Boris

trafoima...

Re: ZX Spectrum 48k

Po meni, kod nestabiliziranih bi trebao biti

Ti 'glupi' 9V adapteri bez tereta daju oko 13V...

Re: ZX Spectrum 48k

Mislim da se radi o 9V filtrirano, obavezno 2A DC, filtrirano sa
graetzom i blok kondenzatorom.

LP, Zare

Re: ZX Spectrum 48k

Blok i Elektrolitski barem 2200uF/25V ( 4700?)

Re: ZX Spectrum 48k

bio samo elektrolitski kondenzator

Boris

Re: ZX Spectrum 48k

 >je bio samo elektrolitski kondenzator
 >
 > Boris

Izostavio si smajlic? ^_^

Re: ZX Spectrum 48k
On Sat, 6 May 2017 16:56:06 +0200, Boris Vuletic

zanimljivo, dakle postoje i egzoticni filtrirani ispravljaci bez
graetza?

Zare

Re: ZX Spectrum 48k

pise da mora biti originalno je zbog obrnutog polariteta u odnosu na
standardne ispravljace u sirokoj upotrebi... za Spectrum unutarnji pin MORA
BITI MINUS inace ces skuriti Spectruma tako da je u vecini slucajeva
neisplativ popravak jer zna crknuti saka dijelova...

dakle stavis ispravljac 9V/2A DC (srednji pin je minus)...