Zice u raznim bojama - Silikonske GDJE ???

Zna li netko gdje se kod nas mogu kupiti zice u raznim bojama, debljina sa izolacijom do 2.5mm. po mogucnosti silikonska ili teflonska izolacija.

Treba mi jedno desetak boja po 20-tak metara ????

Reply to
Lex-Lutor

sa

ako ti tko javi na pvt, molim da i meni javi=C5=A1, treba mi :-)

--=20 Jedan trenutak sre=C4=87e vrijedi tisu=C4=87u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Dana 07.05.2011. u 14:30, Lex-Lutor napisa:

kakvog lampasa slazes?

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Popravlja ¾eni peglu ! :)

Reply to
Darko_swl

Da barem slazem lampasa, prepravljam instalaciju na 2 enduro motora pa stavljam vodootporne konektore i novu instalaciju koja mora trpiti sve moguce uvijete i cesta pranja visokim pritiskom.....

Reply to
LEX-LUTOR

ides sa njima u ciganske svatove kad toliko boja trebas?

Reply to
zeko

Dana 07.05.2011. u 23:40, LEX-LUTOR napisa:

zanimljiv i ne bas jednostavan projekt... :) ajd, kad nadjes gdje ima za kupit, javi, u blizoj buducnosti cu slagat nekakvo pojacalce za gitaru..

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

sa

--=20 Jedan trenutak sre=C4=87e vrijedi tisu=C4=87u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

debljina sa=20

U ELEKTRO-DOM d.o.o. Kri=BEevci kupovao sam PF vodi=E8e sa silikonskom = izolacijom, trebalo mi je za neki teromstat. Nazovi da li imaju =B9to ti = treba, a Darko_SWL ili ja mo=BEemo ti to podi=E6i (i poslati). Naravno, = uz naknadu u pivi i sl. :)))

Tel je: 048 681 300

Reply to
DZ

Ups, u prethodnom postu ono PF zanemari, zadr=BEi samo F :))), =BEice su = fakat bile sa silikonskom izolacijom :)))

Reply to
DZ

Ako ba¹ ¾eli¹ heavy duty kablove imam ti ja ne¹to ¹to mi je ostalo od zadnjeg broda kojeg sam radio -

®ice vrhunske kvalitete, sve su pokositrene s protupo¾arnom izolacijom. Dimenzije 1.5, 2.5, 4, 6, 16 i 50 kvadrata (ova zadnja ti sigurno ne treba :)). Ima i 4x0.75. Trebam pogledati koliko je ostalo, jedino ¹to nisu u bojama nego samo kombinacija crne i smeðe.

Reply to
coin

Ovako nesto?

Ivica Sostaric