zeznut mjerilo struje?

pozdrav grupi

vjerovatno je bilo vec neke rasprave oko ovoga ali ja nisam uspio nac.

naime, postoji li naci da mjerilo struje "manje mjeri" :) radi se o mjerilu koji stoji u kuci i oni sta ocitavaju mjerilo nemogu ga vidjet bez da ih pustim u kucu, stoga na mjerilu se moze radit bilo sta. to je jos ono staro mjerilo ( nisam ih pustio u kucu kad su htjeli stavit novo :))

znam za princip "naginjanja" ali nazalost nemogu to napravit. postoji li jos koji nacin? ;)

Reply to
koko

ta se "sprava " zove brojilo, a to ¹to ti poku¹ava¹ ti je protuzakonito iliti KRAÐA

HEP je èak uveo foru da mo¾e¹ prijaviti ako zna¹ da netko to radi i daje nagrade za to...

a koliko je meni poznato tamo postiji i plomba, koja onemoguæava i naginjanje

Reply to
®eljko

dobro brojilo struje...mislim da su svi razumili o cemu se radi. a naravno da je protuzakonito :) da je zakonito nebi ni postojalo brojilo :) radi plombe sam i napisa da nemogu naginjat... ali ko je bija spretan prilikom same postave brojila lako se napravi da i sa plombom ga mozes nagnit a time i zaustavit brojilo. cisto me zanima ima li jos koja caka kako to napravit pomocu magneta mozda?

Reply to
koko

Postoji. Smanji potro¹nju energije. Ili ako si na dvotarifnom brojilu, tro¹i kada je jeftinije.

Reply to
Mario Malenica

jesi ti 100% siguran u te price o naginjanju? cuo sam ja svasta,rengenske slike,magneti,igle, mirisni stapici,kosti predaka,krunica...ali samo LOVA pali. jel stvarno negdje pise da je protivno zakonu naginjati brojilo?ne diras plombe,zice,star si,ne mozes se penjati ,a imas fobiju da ti netko krade struju i blejis pola dana u brojac...

gledajuci malo konstrukcije brojila i na otpadu one zgazene nisam bas primjetio neki razlog zbog kojeg bi se "motor" prestao okretati.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Sprckaj sat brojila pa da uvik trosis jeftinu struju...

Ili nadji bolji posa...

--
[ Tom      // I'm happy to be me! // ]
[ e-Mail:  Tom74656@GMail.com.ReMovE ]

Prvo idi u najblizu mesnicu i kupi si barem pola kilograma mozga.Poslije toga postoji mogucnost da ces si sam moci dati sve odgovore.

Reply to
Damir

Skopcaj se prije mjerila :-)

Reply to
Now

postoji nekoliko nacina.

-naginjanje brojila za vise od 45stupnjeva sto ce dobro usporti vrtnju onog alumijskog dika kod starih brojalica.

-prckanje oko klemi u samom brojilu znaci pokraj onih velikih nalaze se i male koje dalje vode u sam svitak sata.

-prespajanje jedne od faza da ne ide kroz brojilo pa onda preko te faze peglas i peres vesh

-povlacenje paralelnog voda sa glavinih osiguraca na skriveno mjesto gdje ces staviti svoje osigurace i jaka troslia

-prespajanje vodova preko malo jace grebenaste sklopke tako da sat mozes vrtiti i unatrag tako da okrenes odlaze i dolaze

-upotrebom snaznog izmjenicnog magnetskog polja koji ce vrtiti u suprotnom smjeru i usporiti sat (teoretski)

Napominjem da elektrasi imaju rengen i mogu gledati instalacije unutar zida pa treba paziti sto se radi :)

Reply to
burke

hehe sto je najgore to uopce nije problem, ali mene ne zanima to. nisan imao namjeru raspravljat o samoj kradi struje i nacinima, nego o manama brojila. pitao sam jer sam na jednom forumu jednom citao o tome i tu su ljudi davali svakakve blesave ideje od kojih sam zapamtio naginjanje i znam da to sigurno pali, zatim jaki magnet za kojega su bile pretpostavke da bi usporio brojilo ali nitko nije tvrdio sa 100% sigurnoscu i jos neke ideje. cisto pitam za misljenja i ideje a ne za mudre izjave poput damirovih

Reply to
koko

Mo¾da izmjeniènim usmjerenim magnetskim poljem koje bi poni¹tavalo silnice na ploèi brojila?

To ti nije pametno raditi, jer nagla odstupanja od potro¹nje struje utjeèu reciproèno na sumnjièavost slu¾benika rvacke elektroprivrede. Prekapèanja prije brojila takoðer nisu ba¹ pametna jer nosaju sa sobom ureðaje za otkrivanje vodova prije brojila.

Reply to
Kameleon

znaci ipak ima nesto u tome? ma morat cu nabavit neko staro mjerilo pa ga rastavi :)

slazem se u potunosti ali vise me to zanima iz znatizelje nego iz profita. to kada bi i napravio imao bi profit od kojih 20 kn mjesecno sto je smjesna cifra i nikad se nebi isa zezat sa tim radi toga. znaci samo znatizelja.

uopce me ne zanima

Reply to
koko

vidija svojim ocima. definitivno istina. samo su stara brojila mjenjali novima...dali je i kod novih neznam.

lol za mirisne stapice, kosti predaka i krunicu stvarno nisam cuo ali prema mnogima magnet dovoljno jak bi trebao djelovati.

oni i stavljaju plombu da je ti nebi mogao maknut. ali ako si postolje napravio klimavim ili tako nesto vrlo lako to izvedes da se nagne...dovoljno je jako malo dali je samo naginjanje protuzakonito neznam...mislim da nije ako uspijes dokazat da ti nisi to namjerno napravio vec je samo od sebe :D

staje 110%

Reply to
koko

U zid ugradis veliku IE jezgru (ubetoniras s armaturom okolo na uzemljenje) i postavis nove kanalice, pa trazis HEP da ti provuku novu instalaciju do sata.

Zavisno od jezgri "stedis" do 40% struje: ) Njihova aparatura takvo sto nije u stanju otkriti, a taj podatak je provjeren.

Jako magnetno izmjenicno polje na stari sat, magnet mora biti izveden ili u "U" ili u polukruznom loptastom obliku. Sat se usporava do 70% i vrsi konstantnost usporenja, ako je pravilno izvedeno.

Naginjanje sata stavlja totalno sat, ali nemoj se zaboraviti.

I kao najbolje rijesenje. Trosi abnormalne kolicine struje (ukopaj motor kompresora zraka od elektro lokomotiva snage 18 kw) stavi ga konstantno u rad i poslije trazi zamjenu sata. Prije dakako HEP mora izvrsiti procijenu tako da ti popise sva trosila i naravno potrosnja nece odgovarati, pa neces platiti ni ono sto si potrosio.

Ovo drugo uzmi stari sat pa se igraj, pa ga dalje spoiji iza Hepovog. Cuditi ces se rezultatu. :)

Ovo je samo rijesenje, u ispravnost postupka ne bih ulazio, znas da je protuzakonito

Reply to
GameBookers

stvar je ovakva:

potrosnja sa svih 100 brojila u hrvatskoj je 1000 za jedan mjesec. potrosnja koju je izracaunala elektra je 1020. 20 su znaci gubitci unuta= r =

mreze.

mislis da su oni glupi? recimo da jesu glupi i jos se vise naprave glupi= =

pa oni naprave ovako:

1020-1000=3D20. 20 cemo raspodijeliti na 100 brojila pa ce svatko umjest= o 10 =

platiti 10,2. tj. ja bi trebao platiti ono sto si ti ukrao. pa toliko glup valjda nisam. a cini mi se da te ne zanima to bas iz plemenitih razloga da bi =

iskorijenio glad u svijetu. mozda da prestanes biti trakavica i pocnes s= e =

brinuti o sebi svojim rukama?

--

pozdrav, kruno
Reply to

sta rec nego SVAKA CAST NA ODGOVORU! puno hvala!

za detalje mogu te kontaktirat na mejl? ;)

Reply to
koko

=`==

novo

jos

Reply to
Lala 021

=`==

novo

jos

Reply to
Lala 021

Lala 021 je napisao/la:

Djeluje impresivno, ako je istinito

Reply to
profa

mozes ga zaustaviti ako imas doma podzemnih voda, fino pozoves rasljara i dok on pije kavu uzmes mu raslje i zabijes ih u brojilo da zakoce plocu koja se okrece, naravno ak ti nije bad razbit stakalce :))))))))))))

sori morao sam :),

Reply to
Silvije