Zelena slika prilikom spajanja A1 tv putem HDMI kabla

Pozdra. Dakle danas sam po prvi puta spojio A1 tv na svoj novi NOA vision 4k tv.
Slike imam, ali slika je zelena a glumci su crno bijele boje, nema zvuka. Novi HDMI kabal sve novo TV kupljen prije 2 mjeseca.
Prilikom spajanja na drugi TV sve radi normalno

Re: Zelena slika prilikom spajanja A1 tv putem HDMI kabla

 4k tv.
 Novi HDMI kabal sve novo TV kupljen prije 2 mjeseca.

ti sa drugim HDMI kabelom jer i kod njih postoji razlika.

Re: Zelena slika prilikom spajanja A1 tv putem HDMI kabla

To je tv prdno 99%.

Re: Zelena slika prilikom spajanja A1 tv putem HDMI kabla

Ili je ipak ovih 1% presudno. evo malo Googlea i sve je jasno... TV nije
kompatibilan sa A1 set top boxom. HDCP je termin za Google...

Site Timeline