Zamjenja ležaja i skidanje remenice

 kako skinuti. Probao sam ju izbiti nakon zagrijavanja sa let lampom no nij
e se niti pomakla.

Evo slike:

http://i.imgur.com/92dSdVt.jpg

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice

skoro svaki.

--

konzultacije, savjetovanje, projektiranje.

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice

uran kako skinuti. Probao sam ju izbiti nakon zagrijavanja sa let lampom no
 nije se niti pomakla.

, a to je

enicu.

Inace motor je iz gorenje perilice.

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice

uran kako skinuti. Probao sam ju izbiti nakon zagrijavanja sa let lampom no
 nije se niti pomakla.

, a to je

https://www.trgo-agencija.hr/BinaryLibrary/66882c0f-bb65-4674-9802-cc00b8e8
ce5b/Resized_3af33f3e-5dd4-481f-9c6b-4a097cd126f7/500_500.jpg

https://www.trgo-agencija.hr/BinaryLibrary/f8d58b76-3435-45d6-a2dc-2ef5baf6
6475/Resized_33b3c402-469e-4950-b033-86a514880c0b/500_500.jpg

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice

konzultacije, savjetovanje, projektiranje.

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice
Susjed mi je posudio radapciger koji ju je dobro obuhvatio no remenica niti
 da se pomakne. Ocistio sam ju sa razredjivacem, zagrijao let lampom, natez
ali smo kljuc kao sivonje, no remenica se nije se pomakla niti desetinku mi
limetra (mjereno sublerom). Mislim da ovo nece ici dolje, barem ne sa alati
ma koje imam na raspolaganju.

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice

A da konzultiras ekipu/servis za popravak/viklanje motora?

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice

:)
Sad odi do prvog otpada ili do cige kolekcionara (eko-rom)

:)
Samo gledaj da je konektor na motoru isti kao tvoj

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice

Trebala bi pasati i remenica....

Re: Zamjenja ležaja i skidanje remenice

Moze detaljnija slika s konektorom. Imam motor od nekog stroja