YUUPPIII-ZIVIO napredak IT-tehnologije: Hakiraju vec i televizore! - Page 2

Re: YUUPPIII-ZIVIO napredak IT-tehnologije: Hakiraju vec i televizore!
["Followup-To:" header set to hr.comp.softver.]

Zasto svaki stoti, tak mozda naletis na nekog nevinog coveka...

Smanji pool na RoR i node.js developere te na windowsase :)

--
obruT

Re: YUUPPIII-ZIVIO napredak IT-tehnologije: Hakiraju vec i televizore!
Nekada davno, tamo negdje drugom polovicom 90-ih i 2000-ih usenet je
sluzio kao mjesto gdje su ljudi sa zajednickim interesima razmjenivali
iskustva, pitali pitanja, raspravljali o temama koje ih zanimaju (ja sam
vecinom pratio IT i elektro teme).

Bilo je tu svakakvih ljudi, i rijetkih strucnjaka u svom polju, i
amatera pocetnika, ali i trolova, zajebanata, ali i kretena i budala .......

ALI ...... ovakvog bolesnika kao Vasu nisam jako dugo vidio .......

Bez ikakve zajebancije, humora, i sa vrlo dubokim postovanjem: Vaso,
dali si ti na nekakvoj terapiji ?

A sada, popij kavu, zapali koju cigaretu ako pusis, te ponovno 2 do 3
puta sa razumijevanjem procitaj clanak, te pokusaj shvatiti RAZLOG zbog
kojeg je "haker" hakirao te raznorazne uredjaje.

Taj "haker" je jedna od najboljih, najpostenijih i NAJMORALNIJIH osoba
na svijetu.

Re: YUUPPIII-ZIVIO napredak IT-tehnologije: Hakiraju vec i televizore!

O cemu ti to?
Ja uopce nisam spominjao toga hackera!
ja 'HVALIM' IT-tehnologiju i informaticare koji je stvaraju!

Re: YUUPPIII-ZIVIO napredak IT-tehnologije: Hakiraju vec i televizore!
Pa ako gledas i sa te strane, opet ni ti "informaticari" nisu tu nista
krivi. Jesu oni napravili proizvod i u uputstvima za korisnika napisali:

GLUPI i informaticki nepismeni i boli ih ona stvar za uredjaje koje
koriste, to su si korisnici sami krivi.
Svaki covjek kada kupi novu kucu ili stan, sta ide prvo promijeniti - pa
bravu, a u ovom slucaju korisnike boli djon sto je na uredjaju defaultna
lozinka, a onda se cude ko pura dreku kad im "zli haker" "provali i
hakira" uredjaj, te one ljude koji im ukazuju na taj problem (u ovom
slucaju ovaj dobronamjerni haker) smatraju zlima.

Informatika je savrsena, korisnici su glupi.

Re: YUUPPIII-ZIVIO napredak IT-tehnologije: Hakiraju vec i televizore!
Ako me hoces uvjeriti u ovo tvoje napisano, moras mi objasniti vezu te
lozinke s opcijom koju je iskoristio ovaj hacker!

Re: YUUPPIII-ZIVIO napredak IT-tehnologije: Hakiraju vec i televizore!

Ja uvijek promijenim pocetnu lozinku na uredjaju, koju onda zapisem na
ljepljivi papiric i zalijepim na monitor, tako je ne zaboravim. Uz to,
obicno koristim rijec "Password" ili izvedenicu tipa" P@ssw0rd" jer je to
dokazano najsigurnija lozinka.

Puno pozdrava,
Vas PHB