WinXP i diskovi veci od 128 Mb

Vec sam pitao na hr.comp.hardver, ali mi nitko nije odgovorio, a ovdje je velika vjerojatnost da ce netko znati. Na mbo Epox 9NPA3J (flashao sam je sa zadnjim bios-om) imam spojen SATA I od

200 GB (isto je i sa vise razlicitih sata/pata od 160 GB), medjutim prilikom instalacije XP ukupno je vidljivo samo 128 GB. U nekom casopisu (VIDI? nisam siguran) sam davno procitao da treba promijeniti neki kljuc u registry-ju. Zna li netko o cemu je rijec?

Zanimljivo da mi je na jednoj maticnoj (EPOX, moram pogledati racune da vidim koja je) pri inst. XP-a uredno ponudio svih 200 GB na razmatranje. Nisam pametan u cemu je stvar, BIOS (a flashao sam zadnje dostupno) ili Windowsi. Nekako bih se vise kladio na windowse, ali ne znam. Dakle, ako netko zna sto treba u registry-u promijeniti pa da probam, bio bih zahvalan.

iqk

Reply to
iqk2

google.com

How to Enable 48-bit LBA Support for ATAPI Disk Drives [Q303013]

Ubuduæe prvo tra¾i tamo.

Reply to
Mario Malenica

instaliraj SP1 ili SP2 za kljuc u registryu ne znam

Reply to
twist

Da sam znao da treba tra¾iti 48-bit LBA Support onda bih odmah i na¹ao i ne bih pitao na grupi. Isto kao da netko pita gdje bi mogao naæi ne¹to o serijskoj vezi, pa mu odgovori¹ za¹to nije prvo na google pogledao npr. EIA/TIA 232.

Zahvaljujem na informaciji. :-)

iqk

Reply to
iqk2

A, ne, potraþio WinXP 128Gb problem. I onda dobio ovo. Nema na èemu.

Za ovakve stvari ne postavljam pitanja na newse. Previðe je "struènjaka"

Reply to
Mario Malenica

You get that right :-)

Reply to
unknown

Dana Mon, 31 Jul 2006 19:31:59 +0200, Mario Malenica napisao/la si:

de onda meni raci kako da potrazim pomoc od gugla za moj problem: kad napravim shutdown, na railovima +5v i +12v (a vjerojatno i svim ostalima) nije napon 0v nego 1ili2 V. Ovo mi uopce ne bi igralo neku ulogu da nemam zvucnu kartu koja ponekad kad se dignu win nema zvuka. kako to rjesim? tako da komplet iskljucim komp iz struje i onda sve radi. probao sam zamjeniti napajanje, isto radi, dakle problem je u maticnoj ploci. e, to je asrock ploca i sve ostalo radi ok, pa ju ne bi mjenjao.

Reply to
Spuzva

Èika Mario, skida uroke, prorièe buduænost, rje¹ava HW/SW probleme!

Koliko plati¹ pretra¾ivanje po satu? :D

Reply to
Mario Malenica

Probaj stavit otpornike 330R/1W izmedju raila i gnd-a...

Dana Tue, 1 Aug 2006 15:30:48 +0200, megamusic napisao/la si:

probacu, al mislim da se nece nesto desiti (osim sto ce se otpori grijati). s drugim napajanjem isto tako radi, ocito ploca "pusta" nesto na onu zelenu zicu, jer kad iskopcam atx konektor, napona vise nema.

Reply to
Spuzva

Dana Tue, 1 Aug 2006 15:30:48 +0200, megamusic napisao/la si:

hm, a kad bi spicio neki otpor izmedju +5v stby i zelene zice?

Reply to
Spuzva