Weller WHS 40 zamjena vrha - ideje?

Imam staru Weller WHS 40 lemnu stanicu, i nakon 20ak godina potrosio sam prvi vrh :)

Isti se drzi sa nekim sarafom koji ne izgleda da ce se bas veselo htjeti odsarafiti.
( fotka na https://electronics.stackexchange.com/q/463839/28709 )

Zamjenske vrhove (3.5mm) sam neke nasao na ebayu jeftilen...

Ima netko ideju kako to probati zamijeniti sa minimalno problema?
I gdje naci zamjenski sarafic ako ga strgam?

(Obzirom da lemim 4 puta godisnje po 20 minuta, molim ne prijedloge tipa
"pa kupi si HAKKO XYZ za samo 5000kn, to ti je super lemna stanica")

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: Weller WHS 40 zamjena vrha - ideje?

Ako ne uspijes promijeniti vrh na toj Weller-ovoj lemilici onda si ipak
za $5 kupi Hakko rucku :-) za $3 A1321 kontroler i za $3 deset vrhova
za tu rucku.

Ja lemim prakticki svaki dan i jedna rucka i vrhovi (od kojih koristim
samo neke) mi traju vec 5 godina. Davno sam vec za svaki slucaj kupio
rezervnu rucku i vrhove ali ni jedno ni drugo mi za sad nije trebalo.

Uz nabrojeno ti treba jos samo 24 V trafo jer kontroler radi na
izmjenicnu struju.

Ustvari, slozi si jednu takvu lemilicu cak i ako Weller-ovu popravis
ako zbog nicega drugoga onda zbog velikog izbora vrhova:

https://www.aliexpress.com/item/1922918336.html

ili zbog toga jer ce te sve skupa (ako imas neki stari trafo) kostati
duplo manje nego tova 3 Weller-ova vrha.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

a jel mogu nabaviti neku Hakko ili drugu rucku i uz minimalno truda je
prilagoditi na Weller WHS40 stanicu (kaze da je 18V 40W output) ?

meni je i ovaj jedan vrh (i to koji nije jedan od onih long-life varijanti
koje prodaju) potrajao 20 godina :)

trafo koji nemam... i drzac rucke i kutija i sitna elektronika i ostalo...
nagadjam jos i stampanu plocicu vjerojatno... to mi je projekt sam za sebe :)

Ma da se bavim s lemljenjem definitivno bih te poslusao...

Ali ovako je ti vise kao da ja tebe sad uvjeravam da bi ti idealno bilo da
naucis programirati u Rust-u i sa njim kompajliras memory-safe kod za
AVR-ove jer je on bas super, samo trebas par mjeseci potrositi da skuzis
kako radi drugacije od svih ostalih programskih jezika :)

uzeo sam 5 komada fi 3.5mm vrha za $1.49; toliko mogu prezivjeti za probu ak
ih i ne uspijem zamijeniti...

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: Weller WHS 40 zamjena vrha - ideje?

Najvjerojatnije ne jer cak i Hakko rucka postoji u dvije varijante koje
izgledaju isto ali se razlikuju po senzoru temperature u grijacu pa
treba koristiti odgovarajucu kombinaciju.

Ali grijac kosta $1 pa ako kupis pogresnu rucku samo stavis drugi
grijac koji ima drugi senzor.

Dobro je imati vise *razlicitih* vrhova. Recimo s onim koji izgleda kao
ostrica mozes lako odlemiti cip s ne previse pinova - stavis puno paste
pa s tim vrhom istovremeno grijes vise pinova i ides u krug. A veci
vrhovi su dobri kad moras nesta zalemiti na kontakt na plocici koji je
spojen na ground ili power plane pa ga je tesko zagrijati.

Ne treba nista, na ovoj slici mozes vidjeti kako onaj kontroler kojega
sam spomenuo u proslom postu izgleda s prednje strane:

https://www.dropbox.com/s/egmokh5b144tcpe/01.JPG

Lijevo kuciste mi je frend napravio za oko 10 minuta a par dana nakon
toga mi je i bratic napravio metalno kuciste. Ovdje sam napisao vise
informacija o toj lemilici:

http://tinyurl.com/qns74jb

 :-) Vjerojatno cu prije ili kasnije doci i do Rust-a :-) Prosle godine
sam u sklopu jednog projekta morao dodati poprilicno koda u jednom
Ionic + Cordova projektu za koje sam onda prvi put cuo a nekad uzmem
neki programski jezik kojega nikad nisam koristio pa si zadam neki
zadatak i krenem pisati program bez da sam ranije u tom jeziku napisao
jednu jedinu liniju :-) Na takav nacin sam pohvatao i osnove Python-a
pa sam ga kasnije uz jos dosta ucenja koristi u sklopu jednog relativno
kompliciranog projekta u kojem mi je trebao OpenCV. Tako da mozda
jednom pogledam i Rust :-)

Samo ako saraf nije toliko zapecen da se ne slomi.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Weller WHS 40 zamjena vrha - ideje?
bez dobre stolne busilice sa skripom (stegom)
ili cak tokarskog stroja neces je spasiti.

otpilas glavu...
ako uspijes otpustiti vijak ne skidaj ga
jer on drzi grijac u cijevi jer u protivnom
kad svrdlo zagrize u ostake vrha letit ce
liskun i cekas na sve strane.

pozdrav  hrvoje

Re: Weller WHS 40 zamjena vrha - ideje?
prvi vrh :)