Web kamera snima samo u kući, vani neće

Kupio sam web kameru i stavio je na prozor da snima vanka. Slika je
katastrofa. U prostoriji, tj. na malu odaljenost snima dobro, ali kad snima
vani, ,onda se skroz loše vidi. Slika je nikakva.
Probao sam kako snima moja web kamera ugrađena u laptop (na vrhu monitora).
Ona snima skroz normalno kad stavim laptop na prozor.

Zanima me kako da skužim koja web kamera može snimati vani. Ima li neki
parametar koji mogu pročitati na kutiji (kao što piše rezolucija i sl.) ili
moram nabadati pa što upadne?

Re: Web kamera snima samo u kući, vani neće

O kojoj je kameri rijec?
Skoro sve web kamere snimaju OK na malim,
citaj: uobicajenim udaljenostima, a to je prostor ispred monitora. za to su
i namijenjene.
Ja sam dosdad imao dosta logitechovih web kamera:

quick messenger
quickcam pro 4000
quicakcam pro 9000
HD pro webcam C910

i niti jedna nije snimala dobro "kroz prozor" tj. slika je uvijek bila
nekako mutnjikava, kao da im fali ona zadnja ostrina kad bi trebale biti
izostrene u beskonacno.

Puno ljudi po forumima je prijavilo istu stvar.

Izgleda da su webkamere nastelane da rade dobro posao za koji su
namijenjene, a to je pokrivanje prostora ispred monitora.

A ako se zeli nesto za snimanje eksterijera: treba iskesirati za nesto
skuplje.

Re: Web kamera snima samo u kući , vani neće

Sranje! Znači teško ću naći takvu web kameru. Meni web kamera na laptopu
snima odlično put vani, a i ona od mobitela koja je isto sitna snima odlično
kroz prozor.
Ĺ to misliĹĄ koji model bi bio dobar za kroz prozor, makar bio i skuplji. Htio
bi da mi snima na komp, dakle da bude USB kamera, a ne da moram imati
posebni monitor, televoziju, videorekorder...

Re: Web kamera snima samo u kući, vani neće

Na zalost ne bih znao sto preporuciti.
U svakom slucaju mislim da webcam nije rjesenje vec bi trebao potraziti
kakvu jeftiniju varijantu video nadzora.

Ovdje ima dosta toga:
http://www.x10.com/homepage.htm
pa ako imas nekoga da ti moze dofurat iz vana..

Re: Web kamera snima samo u kući, vani neće

Hm,trebala bi imati ir filter i mogučnost regulacije fokusa.

Re: Web kamera snima samo u kući, vani neće

Radim već neko vrijeme s raznoraznim jeftilen web kamerama, pa evo par
komentara iz iskustva.

Kamera mora imati "manualni" fokus, dakle, ili pomoću nekakvog prstena ili
pomicanjem nekakve leće pomoću software-a. Bez toga zaboravi snimanje vani.

Uz to "exposure" (ekspozicija) ovisno o operativnom sustavu mora biti na
"Automatic" ili na "Apperture priority", "Gain" stavi na minimalnu
vrijednost, "backlight compensation" stavi na automatsko, "power line
frequency" postavi na 50Hz. Ovo zadnje je bitnije kod snimanja u zatvorenom
prostoru, ali može pomoći i ako napajanje nije dobro filtrirano.

Ove metode su mi radile OK od onih kamera za 70 kuna (nekakve Canyon
jefitlenke), pa do malo skupljih.

Web kamere imaju slabe ili nikakve UV i IR filtere, što znači da ju moraš
zaštititi od direktnog sunčevog svjetla (ne smije "svijetliti" direktno u
senzor), jer ćeš inače dobiti dosta lošiji rezultat.

Software u čipu koji procesira sliku je daleko od savršenog, izgleda kako
su optimizirali za brzinu (a i cijenu uređaja), a ne za kvalitetu prikaza.
Zato dosta posla odrađuje driver na PC-u, pa u dosta slučajeva kamera radi
na nižoj rezoluciji, ali driver onda odrađuje uvećavanje, a rezultat je
tada blago rečeno loš.

Re: Web kamera snima samo u kući, vani neće

http://cowboyfrank.net/webcams/index.htm Frenki si je dao truda..:-)

Site Timeline