vremenska stanica

Ima koja preporuka za kakvu, ne treba mi brzina vjetra, smjer, kolicina
kise i slicno, samo tlak i vanjski bezicni (433MHz) temperaturni senzor.

Samo da je dobro kalibrirano i da je precizno. Kupio neku kinesku s

gore ili dolje i da li tlak pada ili raste...

vani bi trebalo biti oko 12-13 stupnjeva, a pokazuje 18-19, tlak bi
trebao biti 1007-1009, a pokazuje 998)... unutra kad je 22 pokazuje 25,
kad je 19 pokazuje 16 itd. dakle komplet krivih podataka na koje se ne

Pa eto ako ima kakva preporuka... hvala..

Re: vremenska stanica

Ali, mozes ga kalibrirati... jer znas koliko bi trebao pokazivati.
I, onda samo +-.

Re: vremenska stanica

Ili da kupim nesto normalno umjesto kineza od 15 dolara? :)

Re: vremenska stanica

Meni se cini da je uvijek problem kalibracije.
Kalibriraj na otapanje leda i na kuhanje vode.
Onako, odokativno... sumnjam da ima nesto sto ce samo od sebe to odraditi
tocno. Jer, svaki senzor nakon proizvodnje treba kalibrirati.
Tak da ne vidim veliku razliku u kalibraciji u kucnoj radinosti i
da nekome platis da ti to napravi kod sebe u firmi.
Ok, mozda netko ima vec savrseno podesen uredaj, pa onda preko njega
nastimava ostale uredaje.

Ja sam pokusao pronaci toplomjer za kojeg bih morao reci da je "tocan".
Imam ih doma valjda 4 komada. Klasicni, zivin, i 3 "digitalna".
Nemam dva koji se poklapaju. :)

Re: vremenska stanica

Cuj sad za toplomjer za tjelesnu temperaturu ne bi se ni smio prodavati
ako nije propisno kalibriran.. ja imam neki digitalni Toshiba vec jedno
20 god i radi na baterijama s kojim je i tvornicki dosao :) ... i
pokazuje u 2 decimale i ima one markice od neke HR ustanove za vaganje i
mjerenje... taj mi je najtocniji i nakon 20 god... poslje sam kupio neke
druge ali nemaju te trokutaste markice...

Vremenska stanica na drugu ruku je igracka i ima ih od 10 dolara pa
navise, a ova moja je 15-20. Ne moze se kalibrirati, mogu samo otprilike
  u glavi kalibrirati, ako pise 11.2 onda je oko 9.5, ako pise 23.2 onda
je oko 21.0 ...

Pa eto pitam ako ima kakva vremenska stanica koja je tvornicki
kalibrirana na bar plus minus pola stupnja :)

Re: vremenska stanica

I, sad ti vjerujes markici od prije 20 godina. :)

Sam je kalibriraj. Imas tone arduino varijanti. zemes senzor, napravis
par mjerenja prema poznatim vrijednostima i kalibriras prikaz prema tome.
I, onda jednom godisnje odradis kalibraciju.

Re: vremenska stanica

sto se tice temperature, jesu to celzijusi ili fahrenheiti?

Re: vremenska stanica

Pozdrav
Mislim da ti bas nece uspijet da pokazuje tocno
ja sam kupio dvije stanice jedna iz kauflanda (500kn cca) a druga u
Varazdinu mislim nest kao AD ili slicno (1500kn)
slicno pokazuju jedino druga ima memoriju i imas pristup podacinma

problem je sto je senzor u plastici i zato pokazuje visu temperaturu na
suncu
predvecer i po noci je tocnije

trebao bi senzor od temperature stavit u prikladniji prostor
kao neku drvenu kucicu sa prorezima slicno meteo postajama kod motritelja da
dobijes tocnija ocitavanja
tek onda se mozes igrati sa kalibracijom

plastika se prvis grije i premali je prostor da pokazuje tocno

ja odusta sad mi sam sluze za informaciju kod vjetra  tu je tocnije (upitno
nemam s cim uporedit)
zao mi je sto nemam vise informacije
Stjepan

---