Vodljivo srebro...

Ima li netko "kap" srebra da probam popraviti kontakte na ramu, 4
kontakta su otpala.
Pitanje jel bu i onda radil... netestiran.
Nije mi radi rama, ili je :), obicni ddr2 512-800, cca 50kn., nego
skupljam staro smece, neda mi se baciti ak ga mogu jos koristiti :)
Nego, u chipoteka taj drek kosta 120+ kn, a ne trebam 300g, vec samo
kap, ili manje.

U Zagrbu po mogucnosti.
Thx.

Re: Vodljivo srebro...

uh kamo srece da je 300g 120kn :-)... no ionako se zasusi prije nego
potrosis i tih pisljivih 3-5g...

pozdrav

Re: Vodljivo srebro...

Ja sam sve popravljao sa onim setom za popravak grijača zadnjeg stakla auta.
I to se isto osuši i stvrdne u bočici nakon pola godine, ali na netu sam
pronašao MSDS u kojem piše da je otapalo etil acetat. A kako toga imam na
litre, dvije kapi spase stvar i ta bočica mi traje već deset godina :)

Re: Vodljivo srebro...

hmm, da znam za "trik" sa setom za popravak grijaca, zove se cudo nesto
kao ljepilo, Loctite ili slicno

samo me brine spec. otpor, srebro je ipak drugo u kategoriji, a ovdje
(ram, 800MHz) se ipak ocekuje i mala pozlata, ugh, daj budi pametan

a nis, probat, od filozofije nema jahanja

A taj tvoj, MSDoS ili vec, kak prijanja na povrsine i slicno, baza je
bakar ili ?, budem potrazil ali zanima me iz prve ruke, +cijena...

Re: Vodljivo srebro...

sto god napravio kod umetanja memorije u utor kontakti ce sastrugati tvoj
naneseni sloj i nista od te price :-)

btw pogledaj pinout i vidi koji kontakti nedostaju, ja imam jedan DDR 512MB
koje je netko "strucno" gurao valjda naopako u utor i upalio komp pa su dva
dva kontakta spaljena i otpala dolje... srecom radi se o kontaktima od
napajanja, memorija je prezivjela i radi bez greske i bez ta dva pina posto
postoji vise pinova za napajanje paralelno spojenih

pozdrav

Re: Vodljivo srebro...

 > Tako je. Zlato ima najmanji kontaktni otpor, a to proizlazi iz otpora
 > oksidacijskog sloja koji je kod zlata najtanji. Zato se kontaktni
 > pozlačuju (a negdje čisto radi estetike). :)

jessss, nis' mislil na skin efekt ... my bad :)

 > a u audiofiliji niti pozlata nije dovoljna bez usviravanja
 >
 > pozdrav

mda... Goldfinger :)

da, to mi je palo na pamet, buduci da su kontakti slota dosta cvrsti,
a nemam pojma kak cvrsto drzi taj namazani sloj, mozda i vise slojeva,
al sam mislil wtf..

Radi se o 4 pina sa zadnje strane po njihovoj specifikaciji
<http://www.allpinouts.org/index.php/DDR2_SDRAM_DIMM_240_pin
to su ovi pinovi,... ne radi kad ga gurnes... zato i sve ovo.

237 VSS - Ground
238 VDDSPD - Serial EEPROM positive power supply: +1.7V to +3.6V.<-bitan
228 VSS - ...
229 DQ60 - Data Input/Output: Bidirectional data bus.<-bitan

ma uglavnom, nis dok ga ne namazem i probam, bar ova 2 pina kaj sam
oznacil, (back)grounda ima dovoljno :)

Re: Vodljivo srebro...

nebitno...

bitno...

nebitno...

bitno...

ja sam kod restauracije jedne 286 ploce koristio samoljepljivu bakrenu
foliju samo je opet upitno kod umetanja u slot dal bi se odljepila, mozda sa
nekim cijanofiksom dodatno zaljepiti i prelemiti kao sto sam ja napravio ali
moji pokrpani vodovi se ne uticu nikamo tako da redlazem da odustanes jer
nije to neki raritet da bi sad gubio dan-dva pokusavajuci to osposobiti...
mislim da je ova moja ploca veci raritet i da mi se "isplatilo" tri dana
zezati s njom... znam da ce se mnogi zgrazati i reci da je to sto sam radio
bezveze i da bi plocu bacili u smece ali mene to veseli... na kraju radi
ploca ko grom :-)... mozda netko ima nesto slicno ili starije da donira ;-)
moze i Orao, Galaksija, Galeb, Ivel Ultra, Spectrum, Commodore sta god u
bilo kakvom stanju...
bilo je jos intervencija na ploci ali eto samo dio price koji je vezan za
tvoju situaciju...

http://www.zaslike.com/files/gscgt0szue5sl28uf3lv.jpg
http://www.zaslike.com/files/z40wj6zz4tyqd5uax6x2.jpg
http://www.zaslike.com/files/wgaej3wjwfj1gb9tlq.jpg
http://www.zaslike.com/files/5zs0j36d0cqret7ttw4a.jpg
http://www.zaslike.com/files/g2i3yljrufqi6gfhsjd0.jpg
http://www.zaslike.com/files/tlrhm23jthxtr6pwhfgo.jpg
http://www.zaslike.com/files/5hb1awdpi7phe55iywn9.jpg
http://www.zaslike.com/files/xs2670rk4imp9ig4teo.jpg
http://www.zaslike.com/files/fjg9a1k9azvk8tonimu.jpg
http://www.zaslike.com/files/18e42077car0wx0ubruu.jpg
http://www.zaslike.com/files/3ho878zgg11tuktvrb.jpg
http://www.zaslike.com/files/qhlqdp3724v74nka7.jpg
http://www.zaslike.com/files/fljn4gi2i7p7yp87jf4a.jpg
http://www.zaslike.com/files/n2gwzwt8sn8eouu5.jpg
http://www.zaslike.com/files/iajzuvy7kd8bf0y98jiw.jpg
http://www.zaslike.com/files/e6yngon94m9bluzgjk7b.jpg
http://www.zaslike.com/files/yfv61qwhloa0819iac.jpg
http://www.zaslike.com/files/lcnzsg9bpdcgu3gq7ubk.jpg
http://www.zaslike.com/files/94ic9lo3fv5ecd2ux4u1.jpg
http://www.zaslike.com/files/foqx3gzgjr0fs7qyoiit.jpg
http://www.zaslike.com/files/lyqrt94dycv1196q010b.jpg
http://www.zaslike.com/files/qwiapsphtr2r7mzvexf.jpg
http://www.zaslike.com/files/22gtu7xznrxt5t60g6v.jpg
http://www.zaslike.com/files/ofhmzlfcadmwpby35pd4.jpg
http://www.zaslike.com/files/1d1mwdecsit55ugaarm7.jpg
http://www.zaslike.com/files/z8z0j4vfw98xzyu4qr.jpg

pozdrav

Re: Vodljivo srebro...

hezus, necu ni pitat di si nasel tu plocu
ko da je neko, slajfal sa fleksom po ploci onda ju opral u vodi i pustil
vani na zraku da dobro oksidira
stvarno ti je stalo do nje, ipak ne delaju ih vec neko vrijeme :D

sam ti kontakti su 2x veci neg ovi, na ddr2 su siroki cca 1.5mm, dugacki
3.5mm, sa razmakom .5mm
ugl. otpada neka mehanika jer je presitno, mozda kod zlatara da odnesem :)
ak moze gravirat, onda mu ovo nebi bil neki problem, samo kaj bi
naplatil, druga prica, vjerojatno bi bilo izvan cjenovnog ranga 50kn

mada vjerujem da je skroz ispravan. samo ti pinovi,
inace, evo 2000 rijeci :)
crveno su trakice izolirke cca 1.5mm sirine

http://www.zaslike.com/files/9d10e6r4uvyp0d102w0q.jpg
http://www.zaslike.com/files/2zwcp30pvggey3dd26g5.jpg

Re: Vodljivo srebro...

ploca je inace u super stanju samo sto je procurila NiCD baterija i ostetila
vodove na ploci i izvode na elementima oko baterije...

tesko... ja sam jednom prilikom dao nesto ali na pozlatu ali se radilo o
bakrenoj podlozi a ovdje nema nista osim vitroplasta pa bi bio problem
nanjeti zlato na nemetalnu povrsinu

ako si siguran da je ispravna ostavi ju za dijelove, ako budes imao
neispravnu na kojoj ces detektirati neispravan chip mozes iskoristiti
chipove za zamjenu... naravno uz odgovarajuci alat...