vodikov peroksid

Jel onaj 3 % vodikov peroksid koji se moze kupit u ljekarni ok za razvijanje ili je to preslabo. Ako je ok u kojem ga omjeru treba mjesat sa vodom i solnom kiselinom.

Hvala Mario

Reply to
Mario

vidim sad po starim postovima da ne bi bas bio ok.

Reply to
Mario

Slabo! Kupi 30%!

Reply to
shenda.z

"Mario" wrote snipped-for-privacy@2g2000hsn.googlegroups.com...

U DMu 12% (onaj za kosu) radi odlicno uz manji omjer vode. Pozdrav

Reply to
Mad I.D.

Jos ga mjesas sa vodom??? Ja mjesam 30%-tni peroksid sa 19%-om solnom kiselinom od oka... Plocice su nagrizane za 30 sec..

Reply to
RockyO

BEZ VODE !

Prièa sa vodom je prolazila kada se prije vi¹e od 20-tak godina moglo naæi u daleko veæim koncentracijama i kiselina i peroksid. Voda ne treba!.

Recept je jednostavan Staviti ploèicu u posudu ne preveliku u odnosu na nju (ploèicu) i zaliti ju kiselinom da ju lagano prekrije. Potom ¹ibati (odmjereno!) peroksid dok bakar naglo ne potamni (to je kolièina za taj prostor ploèice i jo¹ malo) i onda lagano dodati jo¹ malkice (to raditi na prostoru ploèice koji ima malo deblje vodove ili ih nema). Nakon toga kompletnu posudu lagano ljuljati (nikako ne ostaviti mirno i èekati !)i u¾ivati kako nestaje bakar. Treba biti oslobaðanja temp. Paziti samo da kod npr 30% peroksida ne doðe do preburne reakcije (digne za¹titu i po¾dere sve), zato lagano treba dozirati peroksid. Ako se kupuje za kosu (¹to i nije ba¹ pametno jer oni u pravilu sadr¾e tvari koje nisu pretjerano po¾eljne). Ne znam kako sada, ali bio je èisti peroksid od Ilirije Vedrog u 9% koncentraciji (¾ute boèice). Nastojati nabaviti 30% iz apoteke. Mlaði (èak i punoljetni) æe ga jaaaako te¹ko moæi dobiti (velika glupost, jer ima daleko gadnijih stvari u slobodnoj prodaji koje mogu i ¾e¹æe na¹koditi).

Da, nikako unaprijed praviti smjesu kiseline i peroksida, jer vrlo brzo mje¹avina postaje neupotrebljiva. Iskori¹teno se baca i to tako da se prvo razbla¾i vodom (postane plavkasto) i onda najbolje u WC ¹olju sa time uz pu¹tanje vode. Ako u umivaonik ili dvori¹ni kanal.... vrlo brzo æete ostati bez metalnih dijelova (osim ako nisu aluminijski ;o)

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/

Kiselina i peroksid se mijesaju prije stavljanja plocice.

Reply to
Hector

I to je OK :o)

Meni se opisani postupak potvrdio tijekom cca 25 godina. Dvije godine sam se patio ferokloridom jer se nisam usudio u dobu kratkih hlaèa i sandalica previ¹e kemijati kiselinama. Premda vjerujem da je danas ovaj feroklorid koji se mo¾e kupiti u kristalu daleko kvalitetniji nego onaj iz moga vremena (gotova otpina), èini mi se da ga je dilao RK Nikola Tesla Beograd, a radio Zorka ©abac i mogao se iskljuèivo u trgovinama pri klubu Narodne tehnike kupiti.

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

Kaj god, nisu me ni osobnu tra¾ili. Valjda sam ¹armirao farmaceutkinju :)

--
www.elektronka.com
Reply to

"DarioD" wrote

Ja vec godinama istu kombinaciju ublazim vodom. Jetkanje traje oko 20minuta. Mislim da je postupak puno sigurniji sto se tice kvalitete izrade jer nije toliko agresivan.

Reply to
Mad I.D.

Ja izjegavam jetkanja du¾a od 7-8 min uz pothlaðivanje tekuæine za jetkanje (to je otprilike i iskustveno) posebno kod linija tanjih od 0.8 jer koliko je opasno brzo jetkanje, toliko i predugo jer kiselina se ipak poèinje od dolje podvlaèiti pod za¹titni film koliko god on bio kvalitetno nane¹en. U principu svatko ima svoj sistem do kojega se ne dolazi po recepturi napisanoj u knjizi veæ odreðenom kolièinom ploèica koji mora proæi kroz svaèije ruke.

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

"DarioD" wrote /cut

Redovito radim 10-12mila vodove i nikad problema. Enjoy :)

Reply to
Mad I.D.

Ma super, veæ rekoh, ako postupak (kakav god on bio) daje rezultate koji zadovoljavaju osobne kriterije.. nema rasprave, sve 5. To je otprilike kao i sa ukusom za glazbu (primjera radi).

:-))

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

To je istina - svaki put koji vodi do cilja je dobar, pogotovo ako je onaj koji njime kroci zadovoljan istim :-)

Reply to
Hector

Svaka èast, kratko, mudro i lijepo reèeno. Po konstrukciji i mudrosti koju nosi, vrlo nalik "kineskoj narodnoj".

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

Ja izmislio za cca 30s :-)))

Reply to
Hector

Eto biznisa... Mudre izreke na ka¹iranom pertinaksu/vitroplastu. Materijal po izboru, za svaèiji d¾ep ;-)))))))

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
Reply to
DarioD

preslabo. Barem 9% peroksid i preko 20% kiselina. Meni je stvar sljakala i s onim gel emulzijom hidrogena za kosu :). Omjer od oka, ali da je barem 4:1 u korist kiseline. Ako stvar ide sporo, dodas hidrogena i obrnuto.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva, a ?ta èuva kacigu !??!?

popgledao sam tvoj site (POV) i saljem ti jedan zanimljiv link

mozda jos nekog zanimaju takvi dodatci za bic... z

Reply to
zega

Ne znam ima li neka i skrivena stranica u svezi POV-a, a da ju nisam prostudirao, jer nitko, ali stvarni nitko nije bio u stanju (ili nije htio) staviti sve potrebno za izradu istoga. Prilièno muke i truda (premda sada kada se gleda nije ne¹to posebno) mi je odnijelo da to slo¾im kako valja i da radi. Potrudio sam se da ako netko i po¾eli to raditi da ne mora proæi to ¹to sam ja. Stvar je posebna jer nije samo suha elektronika. Ima prilièno za raditi (to se tra¾i). Nedostaje jo¹ EN inaèica, ali to mi se doista neda raditi. Ipak hvala.

pozdrav