vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

navodno je bilo nekad u opremama za frizerske salone..

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?
Imas u ljekarnama. Treba ti osobna (ili bi ti trebala, ovisi da li se
drze zakona) prilikom kupnje.

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?
ma tam nedaju vise od 10% i to je medicinski , taj kosta 150 kn litra 30 %

Frizerski kosta 25 kn 30% 1L

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?
U ljekarni i imaju samo 30% pa razrjedjuju prema potrebi.

Prodaje se bez problema 30 %, nedavno kupio 1 dcl za 15 kuna.

Meho

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

A je ga deru.. :))
U Splitu sam lani kupio litru za 30 kuna. U ljekarni, bez problema.

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

karlovacke farmakurvetine ne daju...seru o propisima, namjeni, traze dozvolu
Pentagona i slicno....nabijem ih naqrac...ja fino otisao u jednu firmu koja
se bavi tekstilom i za pivu dobio litru 30%....pa eto im sada propisa pa nek
si ih u guzicu zguraju...ali da bi bilo jednostavnije otici u ljekarnu i
posetno kupiti koji decilitar po potrebi, itekako bi...

i onda se nase zakonodavsto iscudava zasto ljudi idu mimo zakona....eto
zasto...jer kompliciraju stvar i gdje treba i gdje ne treba...jebo ih
peroksid, da bog da ga pili kad ozedne...

nego, Filipe,...aj ti meni daj adresu te ljekarne pa da ih bas nazovem i
pitam jel ima peroksida, posto i jel prodaju fizickim osobama...

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

Hee..Pazi ovo:
Pravilnik_o_uporabi_obrazaca_pri_provedbi_Carinskog_zakona
i citat za rubriku Mjerne jedinice:
52         kgvp     kg. vodikovog peroksida H2O2

53         kgko     kg. kalijevog oksida K2O

54         kgkh     kg. kalijevog hidroksida KOH

55         kgm      kg. metilamina

56         kgn       kg. dušika N

57         kgnh      kg. natrijevog hidroksida NAOH

58         kgfp      kg. difosfornog pentoksida P2O5

59         kgu       kg. urana U

Genijalci su izmislili POSEBNE mjerne jedinice za peroksid, kao i za URAN!?...LOL

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?
URAN!?...LOL
A gdi mogu kupiti kilu urana ?
Kolka je carina na to?
:)

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

imaš u Izraelu, Koreji Rusiji, USA...itd..našlo bi se...pogledaj preko
eBaya...
a carina ti je 23%!! ...a kaj si ti mislio koliko??

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

Misliš: PDV je 23%, a carina je NULA jer se to ne proizvodi u RH!?....LOL

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?
cekaj da udjemo u EU, pa ces onda vidit sto su restrikcije :(

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

Vjerojatno nećemo smjeti doma u fušu jetkati ni par komada pločica!?:-)

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

Odmah ćeš biti sumnjiv da radiš bombu. :)

--

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

Ja sam u Čakovcu prije cca godinu dana kupio 1l 30% bez problema. 1l je
bila 36.xx kn, a 2dcl nekih 16-18kn, a 15% ili 18% 1dcl je kostalo cca
25kn. :-o
Kada sam pitao kakve su im to cijene, veli pa ako kupite 1l 30%, dobite
u orginal boci, gdje vam je u cijeni samo nasa marza. Ako kupite manje
od 1l 30%, moramo vam rucunati i nasu ambalazu, pa i to treba odmjeriti
2dcl (ili koliko vec hocete), a to kosta.
A ako hocete da vam i razrijedimo koncentraciju, trebate platiti i
destiliranu vodu, pa treba izracunati omjere i tako, a to vas najvise
kosta :D
Tako da kada kupujem kupim 1l 30% ispadne mi najjeftijije, a i traje mi
po 1.5-2 godine.

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?
probo s ferokloridom danas,.. stvarno bolje ispada, rubovi vodova nisu
izgrižeeni, ali em smrdi, grize i traje dugo

tj treba zagrijat otporonu na 40-50 C onda je rekacija brza, ali tada
isparava i grize

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?

Ne radiš to valjda u maloj zagušljivoj kupaoni!?

Re: vodik-peroksid, jel ima gdje 30 % ?
ne , na balkonu :)