video nadzor(mozda OT)

Sta je po vama bolja opcija za video nadzor (omjer kvalitete slike, prijenos slike preko ADSL-a,a i samo upravljanje kamerama) sa PC-em (windows) ili neki samostalni uredjaj???

E sad koja video kartica (vidim da kod nas ima nabaviti geovision kartice-kakva su vasa iskustava sa njima)???

Reply to
Damix

itko?

Reply to
Damix

Redovno ugradjujem Geovision, i radi sasvim OK. (ako zanemarimo manji broj FPS u odnosu na DVR uredjaje vise klase). Software pruza zaista sve, pa cak i PTZ kontrolu, a imas i drugi soft kojim mozes od kuce pristupiti compu sa GV i nadzirati rad.

Reply to
Piksel

GV je sasvim ok, jedino zna biti problema oko nestabilnih kompova i sa SW ako pokusavas iskoristiti sve njegove opcije. Naravno komp na kojem je videonadzor ne smije sluziti za nista dugo. A s adsl-om je problem malog uploada, tako da ne ocekujes prevelik framerate na 64K Postoji opcija sa samostalnim uredjajima tzv DVR-ovim koji imaju mrezni prikljucak i samo stavis neki router i na mrezi si.

Reply to
CyberBear

vidio sam ne¹to sliæno prije 2 g. , (Ina pumpa - Miramarska - ZG ) nije bilo lo¹e ali nisi mogao vidjeti reg. tablicu automobila. Mislim da su odustali od pc varijante i stavili "black box" sa 8 ulaza, hdd-om i etherom, i to sve na adsl .

svojedobno sam na¹ao ne¹to tajvansko mislim da je avc ili ne¹to sliæno ima i u HR .

pozdrav

Reply to
vepar

Na

mozes naci siroki spektar takove opreme. Spadaju u one jeftinije (TAIWAN), a ima drugih sa cijenama da boli glava. Normalno da sa vecim cijenama dobijas i bolje karakteristike (prvenstveno FPS).

Reply to
Piksel