Uzemljenje

Jel bolje plinski stednjak koristit bez uzemljenja ili nulovati utiènicu? Postoji li razlika u iskri kad faza dotakne masu koja je uzemljena od one koja je nulovana? :) Jesu li dimnjaci uzemljeni? Radi se o stambenoj zgradi.

Reply to
Tizz

uzemlji/nuluj, ovisno kakva ti je instalacija ez toga nikako koristiti....

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Sto ce plinskom stednjaku struja? Ako u objektu imas uzemljenje uticnicu obavezno uzemlji a ako nemas nuluj.

Ovisno o izvedbi mogu biti, ali i ako jesu na to uzemljenje se ne smije oslanjati za zastitu.

E, ali to ti moze biti i zajeb ako ti je na nuli dignut potencijal pa se hoce dogoditi da te metalni plast stednjeka prasne po koji put tijekom koristenja ili da ti tinjalice bez veze svijetle... Problem 2: Kod moje punice npr. utikac je smio biti okrenut samo na jednu stranu...( jer je tak spojeno bilo u sparetu a pitaj Boga cija je to bila pametna ideja) tak da ako drugacije okrene onda faza dolazi na kuciste, a kako se stednjak (sparet) nalazi na gumenoj podlozi onda se preko punice zatvori prema zemlji (hihih) ali ipak sam ja kao "dobri zet" to sredio... (odspajali su tijekom ciscenja kuhinje) tak da i to provjeris... Inace, nulovanje u uticnici odnosno dvozilni sustav je vec godinama najstroze zabranjen...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4107 (20090527) __________

mcf

:))) vjerojatno je nulovanje obavljeno u samom stednjaku :) Meni ipak preostaje krajnji oprez, odnosno iskljucivanje stednjaka iz mreze dok nije u uporabi jer cu najvise koristit plin, a kolace, pecenja i ostalo ionako ja ne znam radit :)

Reply to
Tizz

Tizz laid this down on his screen :

???

Reply to
Aqayax

utiènicu?

one

jednu

bila

sredio...

Nije valjda, prije æe biti da je ne¹to probilo na kuæi¹te?

Napisao je da je faza tresla samo ako je utikac bio okrenut stranu pa sam tako zakljucio

Reply to
Tizz

Imao sam jedan sluèaj, bakelit-redna stezaljka se djelomièno karbonizirao, jedan je 'pol' prema masi vodio. Ovisno kako si u¹tekao, tako je ponekad izbacivao, a ponekad nije izbacivao osiguraè...

Dobro si zakljuèio, samo ne znam èija je ideja bila nulovat u ¹paretu... pre stra¹no...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4114 (20090528) __________

mcf

Dimnjaci su uzraceni. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Ipak mislim da moraju biti uzemljeni kako se staticki elektricitet iz oblaka ne bi praznio putem cijele vertikale i metalnih uredjaja spojenih posredno i neposredno na nju. Bilo bi veselo da je nije tako. Cak je i oluk za oborinske vode uzemljen.

Reply to
Tizz

oblaka

Ne znaju svi da su dimnjaci u mnogim objektima ustvari okomite metalne/limene cijevi....