UV lampa za fotopostupak

Gdje ima za kupiti gotovih kuæi¹ta sa UV lampama koje bi bile dobre za izradu ploèica foto postupkom? Da li bi ovo bilo dobro:

Unaprijed hvala na odgovorima. Pozdrav Neno

Reply to
neno

ovo ne jer to su izgleda samo lampe bez kuæi¹ta

ovo da, ali jesu li dobre crne lampe?

Reply to
neno

Mislim da to nisu UV lampe nego black light s vrlo malim postotkom UV spektra. Pogotovo jer je to komp. oprema koja nebi smjela zraciti u UV spektru. Treba pitati u ducanima da ti daju neki datasheet za to ili barem koji je proizvodjac tih lampi pa da njima posaljes mail.

Inace, prave UV lampe mozes vidjeti po vecim trgovinskim centrima i mesnicama gdje sluze kao unistavaci gljivica i pljesni. Tipa ovako nesto.

i black light s malo manjim postotko zracenja

One prve su ti na 268nm i nisu previse dobre za fotopostupak jer mozes od njih oslijepiti. Druge su savrsene za fotopostupak, ali takodjer pazi na oci.

Trece rade isto, ali treba malo duze vremena.

Kuciste slozis od drveta ili lima, a za starter uzmes elektroniku od stedne zarulje od 14 W ili jos jace. Stavis pleksi ili kvarcno staklo jer ono manje upija uv svjetlo. Lampe stavi na udaljenost od cirka 10 cm od stakla. Ako su previse blizu, onda moze nastati sjena. Za A4 format ploce ti je dovoljno 2 lampe od 30 cm razmaknute na 10 cm i udaljene od ruba 5 cm. poklopac takodjer napravis od drveta ili samo poklopis s necim.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu ?uva, a ?ta ?uva kacigu !??!?

OK hvala

Reply to
neno

Uopce ti netrebaju te UV lampe, jako dobro mores napraviti i s obicnim najobicnijim 200W zaruljama... Ili mozes sad na suncu kad tu i tam proviri... jako dobro ispadne...

Reply to
Ivan

probao sam sa ¾aruljama vi¹e puta, ali nikad mi nije dobro ispalo. I sa 200W i sa 2x200W. Experimentirao sam sa vremenom (tako da sam prekrivao ploèicu ). I¹ao sam èak do 50min.

Dobro mi je ispalo sa Photolitom ¾aruljom koju prodaju u chipoteci. Ali njoj treba 20min sa 20cm i jako se grije jer je 250W. Sad æu probati sa cijevima.

Reply to
neno

SajberSpejs snurfer *neno* re?e:

A jel bolje ispadne kad se dizajn ?tampa na providnoj foliji za grafoskope ili nema gubitaka kada se ?tampa na paus papiru ???

--
27.3.2007 11:30:06
?ivi bili...

Samo sam radio sa isprintanim dizajnom na foliju sa laserskim pisaèem. Paus nisam probao koristiti. Pretpostavljam da sa pausom to radi ali vjerojatno treba du¾e osvjetliti.

Reply to
neno