USB to floppy emulator

  Da li se netko igrao sa USB to floppy emulator-ima?

Znaci nesto kao ovo
http://www.ipcas.com/images/stories/products/usb-floppy-emulator/usb-stick-floppy-disk-drive-without-floppy-big.jpg

Negdje spominju stikove do 4GB (sto je limit za FAT16), a drugi opet
spominju limit na 1.44MB (sto je limit fdd-a). Pa me zanima da li se
netko igrao sa time i da li mogu imati file koji je veci od 1.44MB. I da
li ima toga za kupiti u HR (ebay nije opcija jer mi treba u firmi da
zamijenim na CNC-jkama i robotskoj ruci)?

Hvala,
  m.

Re: USB to floppy emulator

Ako radis image diskete - datoteka ne moze biti veca od njenog kapaciteta
- 1.44M + ostali limiti filesystema
https://support.microsoft.com/en-us/kb/39927

Eventualno kada bi imao model koji moze emulirati 1,68M nestandardni
zapis disketa ili rijetki 2.88M floppy, ali bi onda sve ostalo moralo
imati podrsku za te nestandardne formate.

Naravno uvijek mozes koristiti vise disketa, ovisno o tome koliko
podrzava uredjaj - prebacujes izmedju njih pritiskom na tipke, a
"redni broj" vidis na displayu.

Sumnjam da ima u HR, a ne vidim zasto bi ebay bio problem.

Re: USB to floppy emulator
Znaci u stroju imam floppy i zelim zamijeniti sa USB floppy emulatorom i
da mogu na CNC-u ocitati program koji ima vise od 1.44MB. Mene zanima
da li ti emulatori kada stavim stik vidi samo 1.44MB ili vidi cijelu
FAT16 particiju i fajlove do 1GB velicine. Po netu sam gledao, i nekim
stranicama pise da podrzava do 100 image disketa, na nekim pise da
podrzava particije do 4GB.

Problem u ebayu je sto treba imati paypal, sto se u racunovodstvu ne da
zezati sa ebay i paypal racunima, a i mene kosta manje zivaca ako kupim
negdje gdje mi posalju predracun i proslijedim to u sluzbu nabave i oni
plate i naruce robu.

Re: USB to floppy emulator

CNC vidi emulirani floppy - dakle vjerojatno FAT12 image od 1.44M od
odabrane aktivne disketa tj. njenog imagea i nista drugo.
Mozda stick mora biti formatiran u FAT16 sa max velicinom particije 4GB
da bi mu emulator mogao pristupiti (zbog jednostavnosti programskog koda
koji koristi emulator/ugradjeni mikrokontroler u njega, za FAT32, NTFS
ili nesto drugo bi vjerojatno bilo kompliciranije), ali nema smisla
imati znatno stick veci od broja disketa * 1.44M - 256 MB je dovoljno
za 100 disketa. Kako se takvi stickovi odavno ne prodaju uzeti ces neki
veci...
Za vece fajlove ces morati naci nesto drugo - bolji emulator ili neki
drugi tip uredjaja koji CNC moze prepoznati.

Pa neka kupe sluzbenom karticom negdje u EU npr. sa amazon (UK, DE, ...)
ili neceg slicnog ili ostanite na disketama do daljnjega.

Re: USB to floppy emulator
Nasao sam argentince koji rade emulatore i podrzavaju 2500 disketa, ali
isto podrzavaju max 1.44MB velicinu fajla. Ne znam zasto nitko ne
podrzava 2.88MB (ED) diskete ili sony-jev 150/200MB (HiFD) :)
To je trenutno opcija, ili amazon.de za 21? i podrzava 100x1.44MB ili
argentince koji imaju u njemackoj skladiste za 365$ i podrzava do
2500x1.44MB ili sa utorom SD karticom i WiFi-om za 437$.

Re: USB to floppy emulator

Znaci, CNC odredjuje to.

00)
Znaci, ne treba ti stick veci od 256 MB.
Pitanje je da li stick mora biti FAT16, a mozda prolazi i FAT32?

naloga/prekovremenih?

Re: USB to floppy emulator

Koliko je to? cca $20? Koliko strojeva?  Ne vjerujem da firma ne raspolaze
sa toliko casha da ne bi mogao to uzet s ebaya.

Re: USB to floppy emulator
/cut/

Nije problem love, problem je mojih zivaca. Jer u racunovodstvu naprave
problem gdje ga nema ili ga ne bi trebalo biti. Ako si procitao sta sam
napisao, onda si mogao skuziti da nije problem love. Ako kupujes nesto u
hr sta je kupljeno kod kineza onda to kosta barem 2x vise nego kod
kineza. A i za ebay ti ne treba cash nego paypal i kreditna/debitna kartica.

Re: USB to floppy emulator

Platis ti a racunovdstvo  ti vrati lovu u cachu. Pitam za iznos jer nije
isto pokriti putnim nalogom malu ili veliku cifru.

Re: USB to floppy emulator

http://e.bay.hr/index.php

:)

Re: USB to floppy emulator