USB termometar

Trebam neki za po doma da mogu logirat potrosnju plina u odnosu na
temperaturu u stanu...

Nasao ovakvo nesto..... www.ebay.com/itm/172464962615 ali pitanje je
kakav softver to ima i da li ga uopce ima... pa ako se netko susreo s
ovim igrackicama, svaki savjet dobrodosao... pozeljno da radi na Linuxu
i RPi, ali i Win 10 x64.

Hvala

Re: USB termometar

Ili ovakav, kaze da radi na Linuxu..
www.ebay.com/itm/231318135484

Re: USB termometar

ja sam uspjesno koristio ovaj (nesto jeftiniji) pod Debian GNU/Linuxom:
http://tinyurl.com/z5d9wvr
a bas ovih dana ga mislim stavljati i na rPi...

sada ima jos jeftiniji (isto TEMPer):
http://tinyurl.com/z2nejz9

po win kaze da ima drivere, pa valjda radi (ne posjedujem pa nemam pojma)

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: USB termometar

pi@raspberrypi:~ $ digitemp_DS9097 -a
DigiTemp v3.6.0 Copyright 1996-2007 by Brian C. Lane
GNU General Public License v2.0 - http://www.digitemp.com
Jan 18 16:31:50 Sensor 0 C: 22.94 F: 73.29

Eto, stiglo i radi (kraj radijatora stoji pa je zato 23 stupnja). Sad
samo smisliti sta sa tim podatkom i kako napraviti logiranje i web
sucelje za pregledavati jer je ssh nepraktican.

Re: USB termometar
says...

Pogledaj ThingSpeak API, jednom kad su podaci na serveru onda se s
jednim GET request-om moze dobiti sta god te zanima (npr. zadnjih n
mjerenja u JSON formatu, zadnje mjerenje u XML, JSON ili .txt formatu i
slicno).

Ovaj web interface je samo primjer, ono se uopce ne mora koristiti.

Bitno je da imas podatke a s ESP8266 ih spremis na ThingSpeak server i
to onda radi i bez kompjutera - dovoljno je da imas upaljen router.

Za sve ostale mogucnosti ti treba ili PC koji ce podatke stalno primati
ili mikrokontroler s SD karticom gdje ce se podaci upisivati u file ali
onda ti treba i RTC modul tako da svakom mjerenju mozes pridruziti i
vrijeme kada je on izmjeren. To su jos 2 dodatna cipa i u tom slucaju
treba napraviti komunikaciju s 3 uredajaja (temeperaturni senzor, SD
kartica i RTC cip) a kad se podatak s ESP posalje na ThingSpeak server
onda mu se automatski pridruzi i vrijeme upload-a pa je sve rijeseno.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

preko GPIO pinova na RPiju.

--

Re: USB termometar

Narucio sam ovaj
http://www.ebay.com/itm/231318135484

valjda bude radio na RPiju, ovo je 1Wire...

Site Timeline