usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom

Bok, ima li opcija sleep hdd na raznoraznim usb to sata adapterima sa
ebay-a?

Ustekan mi hdd preko takvoga adaptera u dvb-t pvr pa se vrti i vrti i
vrti:-)

Re: usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom

Obzirom da se radi o ATA naredbi cisto sumnjam.
Mozda mozes podesiti sleep timeout na disku pomocu management SW-a tipa
IBM/Hitachi Feature Tool.
Ili ako nikako drukcije uvijek mozes sloziti "relej" koji propusti USB
napajanje samo kada detektira napon na pinu 8 SCART konektora...

Walter

Re: usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom
Thnx

Re: usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom

TV, DVB-T, DVD i VHS....

Re: usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom

Re: usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom

Mozda zeli snimiti nesto kasno u noci ili kad ga nema doma, sto je
obicno i smisao PVR-a.

Walter

Re: usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom

E da... Ako snima turske sapunice, hdd se stvarno bez veze vrti
danima!-:)-:)

Re: usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom

Meni je kad je ustekan hard disk u svakom trenutku dostupno zadnjih sat
i pol svega sta sam gledao (bez obzira da li mijenjam kanale). Osim
toga, ako zelis koristiti time shift (pa moci u bilo kojem trenutku
stisnuti pauzu), onda moram imati ustekan hard disk.

Frend s programom kojeg je dobio uz TV karticu za PC ima na
raspolaganju zadnjih 60 minuta ali u blokovima - pa nakon npr 55 min od
ukljucivanja moze vratiti tih 55 minuta unatrag, ali nakon 65 minuta
moze vratiti samo zadnjih 5 min (jer je poceo novi blok). Isto tako,
njemu cim promijeni kanal pocne snimanje novog bloka pa u tom slucaju
vise ne moze vratiti ono sta je gledao ranije.
--
Chupo

Re: usb sata adapetr sa sleep hdd funkcijom

2.5" ili 3.5" disk? Ja sam par dana imao ustekan neki stari 3.5" 80 GB
IDE hard disk i taj se je dosta grijao pa sam stavio 2.5" 160 GB SATA
iz nekog laptopa i taj se ne grije i plus toga je potpuno necujan. Za
PVR ti je dosta neki 2.5" kakvog se moze nabaviti za 50 kn a disk za
gledanje filmova ne mora biti stalno ustekan.
--
Chupo

Site Timeline