ureðaj za tjeranje nametnika sa tv-a

Nisam jos cuo za to... Kakve to imas nametnike koji idu na TV?

Reply to
Sinisa Platz

Vjerujem da si sarkastican i da znas na sto je on mislio :)

Odgovor je sljedeci:

Moje osobno misljenje je da je to jedna obicna prijevara za lakovjerne naivcine. Eto, ukratko. Nabavljaju ga iz kine za par eura po komadu i tu prodaju za visestruko vise novaca.

Neki koji su to probali kazu da su im stakorcine spavale pokraj, ili cak na uredjaju jer im bilo toplo :)

Reply to
BladeRunner

Ja sam razmisljao naruciti par razlicitih modela s eBay-a (15-20 kn svaki, neki su na baterije - neki na uticnicu) pa ih isprobati. A ako ne rade - ostanu mi kutijice :-))

--
Chupo
Reply to

":SuperBLUE:" wrote

radi jednako kao ¹to radi tvoja Taxi slu¾ba za 2kn/km ¹to si pokrenuo...

Reply to
Gaghigno

lol :)

Reply to
BladeRunner

Radi ! Meni potjeralo sve nametnike s TV-a. Najvise je bjezao Suljo i oni cetnicki serijali. Malo losije reagira domaci shund, ali uglvnom tjera sve nametnike i to sa svih programa, ne treba nista podesavati.

Reply to
Mika

Kratko i jasno NE.

Reply to
The Unbound

Mo¾da ipak da prodaju po manjoj cijeni od nabavne!? Mo¾da onda ne bi bila 'prevara'.

Reply to
dd

"BladeRunner" wrote

nije LOL, nego je smrtno ozbiljno...lik se ljetos raspitival koji su polovni auti najbolja investicija ulo¾eno-dobiveno jer planira otvoriti firmu tj pokrenuti revolucionarnu taxi slu¾bu koja æe biti najjeftinija u HR...a ako mu to proðe onda æe se pro¹iriti po cijeloj europi i naposlijetku ovladati cijelim svijetom....primarna ideja je bila "mali postotak zarade, ali puno kilometara dnevno"....pa mu je okvirna poèetna cijena bila oko 2kn/km....a na kraju je ispalo da mu jo¹ 2kn fali da bi bio na pozitivnoj nuli :))))))))

ali bilo je jo¹ takvih postova iz kojega mi se uèinilo da lik ima cca 12 do max 14 godina i da je pun elana i ideja po principu; "kako se obogatiti do svoje 18. godine" :))

bio je i tu na elektronici veæ sa nekakvim super duper zvuènicima od

20.000eura i 2 watta i tak nekaj neke nebuloze...kao...on kupuje haj end haj faj sustav pa je u dilemi kaj odabrati :)))
Reply to
Gaghigno

nes vjerovat ali ima neke gamadi koja ide na LCD-ove, jer jednom u 10-15 dana ostave tragove pa zahtjeva cisnjenje

Reply to
chuspy

u bit frajer izroni jednom mjesecno i aktivan je par dana i onda ga ocito abuse-aju pa ga nema cca 1mj, pa se opet javi par dana i tako u krug

Reply to
chuspy

"chuspy" wrote

ma mene osobno nimalo ne smeta, nek èovjek ¾ivi svoj ¾ivot i fantazira kako mu pa¹e, ali ako fantazira javno, onda mora znati da bu netko i "zagrizal" mamac, odnosno odgovorio na fantazije :)) .....¹tovi¹e, nije zlonamjeran niti neuljudan pa ne vidim razloga za¹to bi ga itko abjuzao...ako ga je netko i abjuzao, to ipak nije bilo niti bi bilo fer......ali, sve je moguæe,... pa i tvoja teorija...

ali javlja se on i po ostalim grupama, ne ba¹ preèesto...ali uletava tu i tamo, ak ni¹ drugo, deèko se trudi :))

Reply to
Gaghigno

Moja taxi slu?ba radi, u HR je moj Taxi Cammeo. Ako si oèekivao 2kn/km u HR te?ki si naivac. Takve su otprilike cijene u Indiji (veæ od oko 1.2KN/km/osobi) , a tamo se naplaæuje npr. prtljaga.

Pest reject je moj proizvod. Naravno da radi. Reklama je smije?na, jer sam malo htjeo nasmijati ljude.

Reply to
:SuperBLUE:

da, znam da je Taxi Cammeo tvoj jer se moj tata Bill Gates vozio neki dan i taxist mu je rekao tko je gazda...

a to ¹to sam ja oèekivao nije upitno jer sam u ¾ivotu 2 puta sjeo u taxi i to oba u Berlinu...a nadam se da nikada vi¹e i neæu morati.....a tko je govorio, najavljivao i razmi¹ljao o 2kn/km u Zagrebu se jako dobro zna :))

Reply to
Gaghigno

govorio, najavljivao i razmi¹ljao o 2kn/km u Zagrebu se jako dobro zna :))

Ja definitivno nisam govorio samo o tr?i?tu RH a ni cijena nikad nije bila predviðena ista za sva tr?i?ta. Projekt sam zamislio, ali neradim na tome. Postoje ljudi koji se bave s tim i drugim projektima koje sam smislio.

Reply to
:SuperBLUE:

":SuperBLUE:" wrote

istina...nisi...¹tovi¹e, oti¹ao si toliko daleko da si zamislio kako i globalno djelovati na cijelu planetu sa svojim projektom.... a s obzirom sa koliko sredstava ulazi¹ u projekat i koliko si koraka do sada napravio od kad se rodila sama ideja....zavladati æe¹ planetom Zemljom za

6854 godine, 7 mjeseci, 12 dana i 2 sata, mo¾da èak i kojih par sati prije......i onda æe¹ se ti svima nama smijati jer nismo vjerovali u tebe i tvoj projekat....te æe¹ nam se smijati u lice brojeæi milijarde eura i dolara koje æe¹ obrtati mjeseæno...tj dnevno...

pardon, lovu æe brojati isti oni ljudi koje si anga¾irao da se bave tim projektom :))

pretpostavljam da je to ova postava ljudi;

Gaghigno

:)))

Reply to
:SuperBLUE:
Èovjeèe, ja sam ti vlasnik Blackrocka (NYSE:BLK) i investitor, a ti si zajebant. Samo me zafrkavajte, jako ste mi smije?ni :)
Reply to
:SuperBLUE:

pa ¹ta onda radi¹ tu meðu obiènim smrtnicima i gubi¹ vrijeme...tvoje su minute dragocijene i svakom izgubljenom minutom ¹to tu tipka¹ bezveze gubi¹ po milijun dolara...

barem bih ja tako razmi¹ljao da sam na tvom mjestu... :))

Reply to
Gaghigno