Ups iskapča...

Thnx

Re: Ups iskap?a...

sekundara ide jedna dioda na microcontroller. Microcontroller mjeri

100W i izmjerio koliki je napon na diodi koja ide sa sekundara strujnog
trafa i onda bi takav napon doveo preko druge diode i djeljitelja na tu

pumpu od centralnog grijanja koja je oko 50-60W.
  Nadam se da sam pomogao :)

Re: Ups iskapea...

Da, za pumpu je  :-)

mikrokontroler?
https://postimg.cc/GBNdRwS0

Zahvaljujem.

Re: Ups iskapea...

Ja sam to radio na Blazer Vista 800, mislim da je ovo drugi model,

idu prema microcontrolleru. Uzmi voltmetar i mjeri napon na diodi kod

minimalnu vrijednost tako microcontroller misli da ima dovoljno

srednjeg izvoda spojiti drugu diodu (npr. 1n4148) na katodu ove diode
koja ide sa trafa i fino podesiti taj napon.  Pozdrav