UPS baterija za potrebe motocikla?!

Yuasa NPW36-12V / 7Ah ( 36W/ cell)

kako se te baterije, dugoroènije gledano, pona¹aju na motorima?!?

originalna baterija na motoru mi je 12Ah, a taman mi pa¹u u kutiju 2 komada po 7Ah od UPSa...gel baterije....da ih fino u paralelu spojim i vozim...ili ?!?

nemrem naæi podatak startne struje...ali poku¹ao sam sada verglati motor i anlaser poleti na te baterije u paraleli...probao sam i sa 12Ah gel baterijom od UPSa i isto uredno zavergla ko o¹inut...dok sa klasiènim kiselinskim 12Ah mi je osjetno tromiji.... èak i dok je bio novi sam jednom prilikom usporeðivao i nije me ba¹ impresiniralo tih klasiènih 12Ah kao sa

12Ah gelom za UPS....

pitam zato ¹to UPS baterija uvijek imam na raspolaganju po 50-100 komada na lageru....pa da bezveze ne kupujem original klasièni akumulator...a tu se ¹utam sa UPS baterijama, maltene glanc novim...taman kondcioniranim....

Reply to
Gaghigno

Prijatelji su gel bateriju stavili u motornu jedrilicu za startanje ROTAX motora tip 503 (500 ccm, 2 cilindra, 50 ks, omjer kompresije 10,8). Nakon par godina nema problema, jedino ¹to se motocikl starta puno èe¹æe od motora zrakoplova. S druge pak strane, motocikl obièno pali "kao metak" dok ROTAX treba prilièno dugo "verglati".

Reply to
damir

Dopusteno opterecenje 210A 1 sec ili 48 A 1min

Reply to
Petar Bjelèiæ

Imao na DRZu UPS bateriju, kapaciteta kao "original"; nakon cca 6mj razduzila kasiku, ne bih znao reci zasto... Motor je palio normalno dok je trajalo...

Kad ih vec imas toliko, koristi ih pa makar mijenjao svakih par mjeseci.

Reply to
dpanijan

pfffft..pa to je ludilo...uglavnom, ba¹ sam testirao malo prije...

na usis/ispuh vuèe 55-60A...a na kompresiji ima peakove do max 75A...a anlasanje traje u prosjeku 1 do 1,5 sekundi....rijetko kada vi¹e od 3 sekunde....baterije tra¾e malu struju punjenja...po 2.5A max....a puni ih sa cca 4A kada upalim svjetla....to je onda zadovoljavajuæe....

uglavnom, i¹lo bi to i sa jednom baterijom po tome...ali bojim se da bi onda struja punjenja bila prevelika...ovako ipak podijeli na 2 pa je u granicama normale...

ni¹...vozim ja ovako pa da ba¹ vidimo koliko budu trajale baterije...èitao sam na netu da je lik 6 godina imao 17Ah bateriju iz UPSa na Harliju...pa nek mi ove moje poduraju i 2-3 godine ja super zadovoljan....

Reply to
Gaghigno

"dpanijan" wrote Imao na DRZu UPS bateriju...

nego, reci ti meni kada cemo mi opet u ST na gay paradu?! :)) sada bih te mogao bez problema pratiti sa YZFR750...ima i snage i brzine :))

Reply to
Gaghigno

To najvise oviosi o temperaturi. Trajala bi 10 godina na 18 stupnjeva, 7 godina na 25 stupnjeva, 3 godine na 30 stupnjeva. Te baterije ne vole temperaturu preko 30 stupnjeva, to im jako smanjuje vijek. Na suncu ljeti, pod nekim poklopcem moze biti i 60 stupnjeva i vijek joj moze biti jako kratak.

Dakle, drzi motor u hladovini.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Malo mi ovo nije jasno, pa veæ dugo vremena se mogu kupiti gel acid-lead baterije za auto. Ja imao nekih 5/6 godina u autu.

--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw

Naravno, ali to svojstvo trajanja ovisno o temperaturi je i za obiène olovne akiæe, gdje je jo¹ i vi¹e izra¾eno. Zato nekome akiæ u autu traje 7 i vi¹e godina a nekom ode za 2 godine.

to je za ove akiæe

u klimatiziranim prostorijama takvi akici traju preko 10 godina. Oko 20% akièa ne proðe strogi test optereèena nakon 10 godina a 50% ih prolazi i nakon 15 godina.

Svi misle pogresno, da recimo u Sibiru akici stradaju od niske temperature, ne oni stradaju od visoke ljeti a zimi nece startat. Temperatura ljeti tamo zna biti 35-40 stupnjeva, a recimo na Kanarskom otoèju, tropskim otocima indonezije, vecinom 18-24stupnja i njima akici traju 10 godina.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Pajdo, sad bi me lako pratio i na skuteru 50ccm, jer motora vise nemam. ... imam unproforku, ali nije regana (jos).

Reply to
dpanijan

???????????

ToMo
Reply to
ToMo

E moj ToMo, u ¹ta si ti sad ugazio, nema¹ pojma :)))))))))))

Reply to
Coin

c/p: The climate in West Siberia (Omsk, Novosibirsk) is several degrees warmer than in the East (Irkutsk, Chita), where in the north an extreme winter subarctic climate (Köppen Dfd or Dwd) prevails. With the lowest recorded temperature of ?71.2 °C (?96.2 °F), Oymyakon (Sakha Republic) has the distinction of being the coldest city on Earth. But summer temperatures in other regions can reach +38 °C (100 °F).

Reply to
'ajde

ne trudi se...to ti ova ekipa iz Pule ne priznaje...oni su ti ipak struènjaci svoje vrste...najbolji elektronièari i najbolji motoristi i sve naj......oni najbolje zznaju, a vrhunski su u ignoriranju onih sa kojima se ne sla¾u, makar i pametnu rekli :))

al zato æe to meni Coin sve platiti ...i to sa kamatama...samo dok se vidimo....hohohoh....veæ se vidim cca 2-3 mjeseca u bolnici...pa malo ¹antov....pa *pljuc*pljuc* ...kad poènemo brojati ¹u¹ku....bogati su ovi Istriani....ne sekiram se ja :)))

Reply to
Gaghigno

Dana 7.6.2013. 19:23, Gaghigno je napisao:

Ahhhhahahaa, po starom obièaju ponovo si i¹ao kod Petra jebivjetra po mi¹ljenje :))) Ti si trebao u politiku, takvi tamo daleko doguraju. Èinjenica, nikad ne stignu do vrha ali ipak budu dovoljno blizu da gazdi svako toliko popu¹e, time se odr¾avaju blizu povr¹ine.

Reply to
Coin

Ne mora¹ se ba¹ tak jako èuditi jerbo, Iako Pero je malo preveæ preuvelièal ali u naseljenijim ju¾nijim dijelovima sibirske oblasti. normalno je da temperature dosegnu do 33C ljeti. No tih 33C ne traje veæi dio dana kao u nas, a i samo ljeto je vrlo kratkog daha.

Putoval sam po Rusiji puno puta dugo vremena pa znam sa svoje ko¾e.

Reply to
miha

Dana 8.6.2013. 7:04, Coin je napisao:

Uf :-))))

Reply to
Luka Betevic

E, a u tih par dana unisti sve akumulatore :)

Reply to
MasterBlaster

"Luka Betevic" wrote

hihihihihi :)

Reply to
Gaghigno

Boravio sam dva tjedna u prosincu u Magnitogorsku. Bile su takve temperature, èak i do 41 ali u minus :) No, lako je moguæe da preko ljeta skoèe i dosta preko 30 ali kako je miha rekao to je par dana, mo¾da i cijeli mjesec (iako te¹ko ali hajde...). Pa koliko bi onda kod nas trajale baterije kad zareda +35 po mjesec-dva a noæu ne padne ispod 25? Ili baterije na brodovima gdje se strojarnica ni ne ohladi preko noæi a baterije traju 5 godina (i tada ih mijenjaju iz predostro¾nosti a ne zato jer im je pao kapacitet).

Reply to
Coin