TRIODE FESTIVAL 2012 Bjelovar 11-13.05.

Pozdrav grupi,

pozivamo sve samograditelje i audiofile, kao i one koji to tek planiraju
postati (:-)) , na
ovogodišnji TRIODE FESTIVAL 2012 koji će se
održati u Bjelovaru u periodu 11-13.05.2012 u prostorima Hotela Central (
www.turist.hr ) .
Informacije o dosadašnjim festivalima možete pogledati na
www.triodefestival.com, odnosno što sve pripremamo
na http://diyaudio.com.hr/viewforum.php?f=5

Kao i svake godine, i ove ćemo uz tri-četiri paralelne slušaonice u kojima
će se izmjenjivati tridesetak cijevnih uređaja
te održati i nekoliko okruglih stolova, praktična DIY radionica,
prezentacija DAH cijevnih kitova za samogradnju,
organizirati malu burzu dijelova za DIY, literature i glazbenih medija,
posebnu sekciju cijevnih pojačala za slušalice itd.,
a sve uz pregršt dobre glazbe i ugodne atmosfere.....

Kako je ovo, eto, "već" treći TF u Hrvatskoj, svake godine sve više
internacionalnih gostiju, subota je obično najudarniji
dan i po broju posjetioca i po broju izloženih sustava.
Na prvom nas je TF-u 2010 u Krasnom TV ekipa počastila višesatnim boravkom i
odlično se proveli.
U tom su duhu i napravili prilog za Hrvatsku danas pa možete vidjeti kako to
izgleda :

http://www.youtube.com/watch?v=BpcCyqY2uIo

Re: TRIODE FESTIVAL 2012 Bjelovar 11-13.05.

Posto imam puuuunu kutiju lampi koje sam mahnito skupljao cijelu svoju
mladost, a sada vidim da u zivotu ima i drugih stvari.....
Da ne duljim, reci mi otprilike koji dan bi bila ta razmjena i prodaja
lampaskih dobara?
I na koji nacin i kako?
Jednostavno usetam u hotel i kazem Ej bok decki, imam tu hrpu lampi za vas?
Ili mi mozda treba kakva pozivnica ili bilo sta drugo, sory, ne znam pa
pitam, eto.

Re: TRIODE FESTIVAL 2012 Bjelovar 11-13.05.
Upravo tako, na triode festu ta mala burza će biti upravo za takve
prodavače,
dakle ništa komercijalno (kod nas tako nešto niti ne postoji zapravo, par
manjih
više entuzijasta nego trgovaca...) i ništa enormno količinski, nego baš za
one koji su
otkrili da postoje i druge stvari u životu (za razliku od nas nekih... :-) )

Poneseš lampe, recimo subota je dan sa najviše ljudi, dođeš prijepodne u
hotel Central u Bjelovaru,
pitaš za Dražena ( ja prvi moram napraviti prebir po kutiji, ha,ha,ha ..) da
te uvedem i to je to.
Ulaz je slobodan, svi dobronamjerni su dobrodošli....

Pozdrav

p.s.
Mislim da ćeš kad vidiš što sve imamo, ponovo skužiti da te neke druge
stvari i nisu nužno bolje.