treba mi sklop za detekciju prolaska struje

naime, redi se o ovom:

kroz jedan krug ili ne teèe ili teèe struja od 200 mA.

meni sad treba nekakav sklop koji nema nikakvog ili ima jako mali utjecaj na taj krug.

kad teèe struja, izlaz s tog sklopa bi trebao imat najmanje 0,7V i 0,2mA

ako netko ima kakvu shemicu ili ideju nek javi!!!

HVALA!!!

Reply to
O R O Z

Ako se radi o istosmjernom krugu najjednoc¾stavnije je stavit otprnik u seriju ( 0,7/0,2=3,5 oma ), ali on se zagrijava i ima¹ na njemu pad napona

0,7 V
Reply to
Iver

eh da nisam rekao da je izmjenicni krug, sto i nema bas velike razlike.

ne sviða mi se to sa grijanjem...

Reply to
O R O Z

shema na binsima

In poruci: di0b2n$lal$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, O R O Z je napiao/la:

[...]

Imam ideju jednu: Uzemes neki NPN tranzic (pozeljo darlington zbog velikog pojacanja (hfe=1000-1500)).

Taj tvoj skolop se napja iz nekog izvora i do sklopa vjerojatno idu neke zice. Usljed prolaska struje, na zici padne napon za neki iznos (ovisno kolko je otrpor zice (duljina, presjek...)). Spoji emiter tranzica na masu izvora, bazu tranzica na masu sklopa, a sa kolectora kupis signal koji je jednak padu napona na zici*hfe. Ako na zici padne napon za 1mV, na tranzicu imas 1V (ako je hfe=1000).

To je, ovako u globalu ideja.

Slicno mozes i sa Operacijskim pojacalom.

-- Tihomir Krizan

Reply to