treba mi jedna

NCR 18650A

za promijeniti u bateriji laptopa.

Re: treba mi jedna

Jel' ti Jarun-Zagreb 'usput'?

Btw: A koja je 'sluzbena' oznaka onih NiCd debljih a kracih elemenata
iz malih rucnih usisivaca itd....

Re: treba mi jedna

Hvala, ali nije usput. Uzeo u Chipoteci.

Re: treba mi jedna

Pazi da tova ne bi bila protected. U bateriji od laptopa je sklop za
punjenje koji podrazumijeva da baterije nemaju zasebne zastitne
sklopove.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Laptop je X750J i u njemu je paket od 4 baterije NEC 18650A, zelena i
takvu istu sam uzeo po nazivu.
Naime od 4 jedna ima neki sitni napon. Tri su ok.

Re: treba mi jedna

Mislis NCR? Jer takvu si trazio u prvom postu. NCR18650A mogu biti
zasticene:

http://tinyurl.com/jn8v5xl

ili nezasticene:

http://tinyurl.com/jej8492

Zasticene se ne bi trebale koristiti u battery pack-u koji vec ima
svoju elektroniku koja ima i funckiju zastite i balansiranja clanaka.

Ako je napon bilo koje manji od 2.5 V (za vecinu je granica 2.7 ali
Panasonic-ove imaju nizu granicu) onda ta baterija vise na valja.

Kontakti na baterije se vare tockastim zavarivanjem a ako ces ih ipak
lemiti s lemilicom onda moras imati jaku lemilicu i temperatura mora
biti dovoljno visoka da vremensko trajanje kontakta izmedju baterije i
lemilice moze biti cim krace.

S druge strane, na YT imas i upustva za lemljenje zice na 18650 sa
slabijim lemilicama:

https://youtu.be/C-6ygxyz26E
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: treba mi jedna

Koja glupost isti naziv dva tipa.

Moja je NCR18650A Li-Ion MH12210.

Re: treba mi jedna

0% plugged in, not charging

Re: treba mi jedna

Nije problem u bateriji?

Re: treba mi jedna

Nov je samo jedan od 18650 clanaka unutar kompletne baterije a ne i
cijela baterija.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: treba mi jedna

Baterija od laptopa ima "pamet" koja pamti broj ciklusa, minimalni

nekad i koristiti.

Primjerice imao sam bateriju od Lenova koja je dobro radila, iako je

svjetiljke.

--

Re: treba mi jedna

Re: treba mi jedna

Kako sam saznao za neke modele jesu, ali novi su zeznuti. Moja baterija

Re: treba mi jedna

Upravo se to radi:
Kao sto nema vise dopunjavanja tinte spricom,
tako nema da korisnik sam mijenja pojedine krepane elemente!  LOL

Re: treba mi jedna

Trebalo bi prvo probati da li radi s ispravnom originalnom baterijom
jer je moguce da se je nakon drasticnog pada napona zbog jedne lose
baterije u EEPROM upisalo da cijeli battery pack nije siguran za
punjenje pa se to mora resetirati.

Slicno se desi i s jedom zasticenom 18650 kada se aktivira zastita da
se baterija ne bi ostetila i onda se ona vise ne moze napuniti s
punjacima koji ne omogucavaju deaktiviranje zastite. Jedan od onih koji
to omogucava je npr. Nitecore I2/I4 (nova verzija).
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: treba mi jedna

Podsjeca me na jedan slucaj 'lose' baterije na HP-laptopu, nije se punila!
Onda sam tu bateriju prebacio na isti drugi neispravni(!!) laptop radi
probe, a baterija se na njemu NAPUNILA!
Zatim vratio na prvi laptop i sada radi bez problema!   :-)

Re: treba mi jedna

Stvar je u tome da je 18650 naziv oblika baterije i njega koriste svi
proizvodjaci, NCR je prefix kojega koristi Panasonic a A ili B je
Panasonic-ova oznaka kapaciteta NCR serije. U tom imenu nema
informacije da li je celija zasticena ili nije, neki proizvodjac recimo
moze of Panasonica kupiti veliku kolicinu nezasticenih baterija pa im
dodati zastitu i onda ih prodavati kao zasticene. Zasticena 18650 se od
nezasticene razlikuje po ovom dodatku:

http://tinyurl.com/jhxuszr

i koji (isto kao i baterija) moze biti kvalitetan ili nekvalitetan.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: treba mi jedna

Battery EEPROM reset  Texas Instruments EV2300

http://www.pcpop.com/doc/0/413/413518_all.shtml

Re: treba mi jedna
To nema nitko u Hrv.

Site Timeline