Tra¾im zavojnice 22uh i 1000uh

Bok! Ako netko ima (=BEeli dat/prodat) ili zna gdje bi se mogle kupiti (u HR) zavojnice od 220uh i 1000uh, treba mi za desulfator, trebala bi mo=E6i izdr=BEat bar 2A:

.html

Thnx !

Reply to
mGT

Thnx !

to se ruèno namota i istitra..ako nema¹ mjerni instrument, bilo je nekakvih kalkulatora gdje si unio sve parametre i i dobio rezultat, debljina ¾ice, promjer zavojnice, broj zavoja, korak spirale...itd...

Reply to
Gagi-9a6aag

Jel ovak ne=B9to ?

Reply to
mGT

"mGT" wrote in

BRAVO....vidi¹ da si na¹ao :))

Reply to
Gagi-9a6aag

:) Vele da to nije ba=C5=A1 100%, probam pa vidim.

Reply to
mGT

"mGT" wrote

pa ako je i 90% jo¹ uvijek si u toleranciji :) napravi¹ zavojnicu, ali doda¹ jo¹ par zavoja vi¹e...i onda se spoji na L-metar i po¹tuca na toènu vrijednost...kad ju namota¹...odi u bilo koji RTV servis i zamoli da ti izmjere vrijednost (ako ti ili nitko od tvojih frendova nema mjerni instrument)...to je doslovce "sekunda" posla...

ako si u Zagrebu...mislim da bum prekostura bio na Rude¹u u bricu Gec ili sam preko puta u robnom centru Preèko...ili na Bukovcu blizu Maksimira......pa mogu uzeti sa sobom mali L-metar, ti se pojavi¹ i na licu mjesta izmjerimo i pocvikamo ako kaj treba...

Reply to
Gagi-9a6aag

Hvala na ponudi, bum oti=B9o do frenda on ima svakojakih instrumenata, pa valjda i L metar :)

RTV

mGT

Na tom linku je kalkulator za zraène zavojnice, a po shemi bi se reklo da se radi o zavojnici sa feritnom jezgrom.

Reply to
[.Night.]

Zavojnicu namotaj sam:

L = (u * S * N^2) / l

gdje je:

u = u0 * ur (u - èita se mi - grè. slovo mikro) - permeabilnost magnetske jezgre u0 = 12,56 * 10^-7 H/m - permeabilnost vakuuma ur - relativna permeabilnost magnetskog materijala jezgre, 500 - 10 000 (ovisno o vrsti ferita) S - povr¹ina presjeka zavojnice u m^2 l - duljina zavojnice u m N - broj zavoja zavojnice

:)

Reply to
-Rio-