Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajanja s a regulacijom napona /struje

Izradio bi stabilizirani izvor napajanja. Na raspolaganju imam 16v,
150VA trafo i stabilizator sa dva tranzistora na hladnjaku (2N3055 i
2N5039)  koji su mi ostali od 13.8v stabiliziranog napajanja koje  sam
davno koristio za  napajanje mobilne radio stanice.
Ono B9%to traBE%im je neka jednostavna shema za stabilzator sa regulacijom
napona i struje (1-15v , 0-10A) po moguE8%nosti takvu da mogu
iskoristiti djelove koje veE6% imam.

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajan ja sa regulacijom napona /struje
OdluE8%io sam raditi po ovoj shemi:
http://tinyurl.com/c99vpd
i dodatnu zaB9%titu od kratkog spoja http://tinyurl.com/c99vpd

Javim kad proradi :)

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajan ja sa regulacijom napona /struje
Ili joB9% bolje:
http://www.rason.org/Projects/powsupply/powsupply.htm

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog i zvor napajanja sa regulacijom napona /struje

Isprobano i radi odlicno   :)

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajanja sa regulacijom napona /struje

Ali adresa ne radi :-)

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog i zvor napajanja sa regulacijom napona /struje
Meni radi ok , ali evo početna mozda ti ta bude radila >
http://web.vip.hr/g.ivanevi.vip/index.html

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajan ja sa regulacijom napona /struje
Vidim da sam napravio zbrku time B9%to sam izbrisao pitanje :):).
Mislim raditi po ovoj shemi:
http://www.imagesforme.com/show.php/463863_powersupply.gif
Sve mi odgovara, samo bi dodao neku jednostavnu zaB9%titu od kratkog
spoja sa relejima.
Bilo bi zgodno imati i regulaciju struje pa me zanima B9%to moram dodati
na sklop.

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog i zvor napajanja sa regulacijom napona /struje

Trebao bi pogledati data-sheet od IC-a ali regulaciju struje mozes
dobiti tako da na one izlazne otpornike od 0.15 OHMa stavis neki trimer
koji onda spojis na IC. Okretanjem trimera ces moci regulirati struju.

--
Petar Klicov, makni SPAM za replay
nemam vise kacige u potpisu jer mi se neda imati :)

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajanja sa regulacijom napona /struje

Vidim da sam napravio zbrku time što sam izbrisao pitanje :):).
Mislim raditi po ovoj shemi:
http://www.imagesforme.com/show.php/463863_powersupply.gif
Sve mi odgovara, samo bi dodao neku jednostavnu zaštitu od kratkog
spoja sa relejima.
Bilo bi zgodno imati i regulaciju struje pa me zanima što moram dodati
na sklop.

Možda neka shema koja koristi IC s 'ugrađenom opcijom' regulacije struje?

Re: Traľim dobru shemu stabiliziranog izvor napajan ja sa regulacijom napona /struje
Povoljno sam nabavio dva stara atx napajanja tako da E6%u malo
eksperimentirati sa Tl-om :).
Za regulaciju napona nije problem, internet je pun shema ali joB9%
traBE%im dobre  materijale vezane za dodavanje regulacije izlazne
struje.

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajan ja sa regulacijom napona /struje

Shema je baB9% ono B9%to mi treba osim B9%to bi volio da sklop daje veE8%u
struju od ovih 1.2A.
MoBE%da bi to postigao dodavanjem joB9% jednog izlaznog tranzistora ?
JoB9% jedna stvar me muE6%i kad gledam sheme po netu, veE8%inom su to
stabilizatori za veE8%e napone.
S obzirom da veE8% imam trafo volio bi ga iskoristit, 0-12v na izlazu mi
je sasvim dovoljno.
Na dosta shema sam primjetio da je minimalni izlazni napon nekih 3v
B9%to mi ne odgovara u sluE8%aju da ispitujem neki ureF0%aj koji radi na
1.5v bateriju, tipa daljinski.

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog i zvor napajanja sa regulacijom napona /struje

Pazi kod ovih ispravljaca. Izlazni tranzistori ti moraju iamti mrcinu od
hladnjaka. Nemoj stedjeti jer bi ti se inace moglo zapaliti nesto.

--
Petar Klicov, makni SPAM za replay
nemam vise kacige u potpisu jer mi se neda imati :)

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajanja sa regulacijom napona /struje

Oba linka su ti ista ;-)

Re: Tražim dobru shemu stabiliziranog izvor napajanja sa regulacijom napona /struje
pozz
nemam shemu, ali ako te zanima, imam stabilizirani ispravljac STATRON , 0 -
32 V, 0 - 16 A, regulacija napona , struje, 2xlcd za I i V, overload
protekcija, koristen, full ispravan.mogu poslati slike......1000 kn
[...]
Ono što tražim je neka jednostavna shema za stabilzator sa regulacijom
napona i struje (1-15v , 0-10A) po mogučnosti takvu da mogu
iskoristiti djelove koje već imam.

Site Timeline