TME

provjerio :)

Kupili su me za sva vremena.

3. Farnell (u kojem sam do sad kupovao) je preskupi zastarjeli dinosaur
prema ovim poduzetnim Poljacima (upitati njih za papire je nedozvoljena

povremeno koristim, nek nabave i to ode Farnell u povijest. Da ne spominjem
za isti spisak robe TME pita 50 eur sa PDV i shippingom a Farnell 520 kuna +

1. :)

Re: TME

Sutradan oko 13h je roba u mojim rukama.
(Sv. Nedelja)

Amen.

//Marin

Re: TME

electronic centra Osijek.

Re: TME

TME po pitanju sitnica i Batronix po pitanju instrumentarija....meni osobno
broj 1.

bilo hitno, a imali su na lageru...

Re: TME

kao i prije 10-15 godina.

Re: TME

Trgovine obicno prate privredu. Buduci da nam je privreda na nivou prije
10-15 g. i gore, onda su takve i pratece trgovine. Iako se SMD koristi vise
od 20 g., u nasim trgovinama su SMD elementi vise kao egzotika :)

Nedaj Boze ak i nadjes neki SMD otpornik da jos pitas i za velicinu, pa lako
je stavit otpornik od 3mm na lemna mjesta sirine 1mm. :) Za niske
elektrolite nemoj ni pitati, uglavnom ponuda je katastrofalna pri nama, a
uopce nisam spomenuo cijene ... najbolje mi conrad.hr, smd otpornik 1 komad

je za njih mila majka.

Re: TME
, maloprije zove
late, sad sam
gija je s
a mail (PDV i sve ostalo).
lju? u bravu, nemam
 ne kukaju na dr?avu, PDV,
??u, Ivu Sanadera, ?eljka Gr?i?a
 vi?e pa imam robu

?i nekakve egzotike koje
em
a +
?ku

Potpisujem sve receno za TME!

Re: TME

Nedavno smo od njih narucili neku robu, mogu samo reci rijeci pohvale.
Sve sta nije specijalizirana roba koju kupujem direktno od proizvodjaca se
isplati kod njih uzeti, za kolicine koje ne dostizu veliku serijsku
proizvodnju.

palac gore

---
avast! antivirus zastita je aktivna stoga ova e-posta nema virusa i zlonamjernih programa.