tenda

Motorizirao bih, u samogradnji, postojecu tendu, sl. ovoj

je li to vec tko radio? Zanima me kako ste rijesili sklopke krajnjeg polozaja tende.

Lp

Reply to
'ajde

Nisam radio, ali da radim, rijesio bih krajnje kontakte magnetnim relejima:

Za zatvaranje nije problem, magnet stavis na sredinu ruke koja gura tendu (blizu zgloba tj. "lakta") a read kontakt na zid. Za kontakt koji daje podatak da je potpuno otvoreno, trebao bi malo kemijati, ali isto jednostavno izvedivo.

Reply to
Marin

koliko sam imao prilike probati magnetni prekidaci su jako osjetljivi na vlagu, barem ove sto sam probao. Koristio sam ih za paljenje svjetla u ormarima ostave. Kad korodira metalni elementic ostat ce ili stalno ukljucen ili se nikad nece ukljuciti..

mozda bi bilo bolje iskemijati mehanicki prekid

Reply to
jamboy

samo da se nadovezem - ja samo korisitl neku jeftinjavu iz kine i nisu bili zaliveni ko ovi na slici.

Reply to
jamboy

Ovi na slici nisu nikad zakazali, instalirao sam ih vi¹e stotina. Istina, uglavnom na natkrivenim mjestima, ne ba¹ direktno na ki¹i, a ako je potrebno da ki¹a pada po njima vjerojatno se mo¾e naæi ne¹to za to. Zapravo, koristio sam ponekad neke metalne, znaèi u alu kuèi¹tu, sa izvedenim kabelom cca 20 cm, potpuno zaliveni, mislim da bi ti funkcionirali i uronjeni u vodu. Svejedno, i ovi "kineski" se mogu staviti u vodonepropusnu kutiju, magnet aktivira relej na 2-4 cm. Ili ga potpuno oblo¾i¹ silikonom.

Reply to
Marin

Ideja je dobra. Gdje ih ima? U chipoteci ne vidim da ima

Lp

Reply to
'ajde

nije li najjednostavije napraviti regulaciju preko struje motora? ne trebaju ti sklopke...

Reply to
Dorijan

Stvarno ne znam za Zagreb, trebao bi guglati, mozda pitati proizvodjaca za popis lokalnih dealera.

Reply to
Marin

hm... a sto ako puse jaci vjerat "u jedra" pa motoru treba puno vise snage za zatvorit tendu? mislim da je bolje rjesenje sa senzorima... moze iskoristit switcheve kakvi se koriste na vratima auta sta detektira da li su vrata otvorena ili zatvorena... ima cak i zastitnu gumu koja je dosta otporna na visestruka pritiskanja...

pozdrav

Reply to
Fastah

Stavi prekidace na vanjski rub u kojem setaju one 2 ruke. Zna se koliko mogu ic od max do min polozaja i to je vise manje to...

Reply to
chuspy

to je ok, ali na ovaj nacin si rjesio odmah i to da ne skuris motor...i kak se meni cini ak vjetar puse, vise ces imati problema otvoriti tendu nego je zatvoriti...u biti ovisi gdje je i kak postavljena...

Reply to
Dorijan

tocno, trebalo bi staviti i dodatnu strujnu zastitu na motor da se nesto ne desi ili zaglavi ali to mora biti puno veca vrijednost struje nego pri normalnom startu motora sa opterecenjem (tendom)... motor za brisace na Ladi bi to dobro odradio :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

stavis ove

rade i pod vodom, provjereno :)

Reply to
Mika

Upravo motor od Lade i imam. Sve je isplanirano. Samo jos razmatram detekciju otvaranja/zatvaranja. Postavljena je na zid, a vjetar dobiva s boka.

Reply to
'ajde

Je, to su ti, samo nisam probao pod vodom :)

Reply to
Marin

jos stignes..kad dosegnes kriticnu masu klijenata sa fix idejama :)) da vidis tek festu kad tip trazi da mu se osigura autobus sa kosnicama i pcelama :))

Reply to
Mika

LOL Imas neke barijere koje detektiraju ako pèela bje¾i iz busa? Ili minijaturne kartice za kontrolu pristupa, pa pèela mora provuæi karticu kad izlazi / ulazi, za evidenciju radnog vremena? :))

Reply to
Marin

jok...krala mu ekipa med...koliko god je to meni bilo smijesno i glupo (kao i tebi sada), nakon sto mi je tip pokazao racunicu gubitaka od kradje, promjenio sam misljenje... med je unosan biznis :)

Reply to
Mika

Kako preko struje?ima ko kakvu ¹emu za to?ja bi to trebal za auto za podizaèe stakla.na lijevoj strani imam a trebalo bi mi i za desnu.

Reply to
Marko

(kao

Mo¾da su ga pèele podkradale!?...lol