Telegra

Sorry ako je malo offtopic ali htio bih pitati nesto

Vidim da firma Telegra u zadnje vrijeme ima stalno otvorene natjecaje za
posao. I to za siroki spektar radih mjesta.

Jel ima neko na grupi tko zna kako je kod njih, nesto si razmisljam da
bi se javio ali ne poznam nikoga tko tamo radi ili sa njima suradjuje.

Svaki info je dobrodosao.

Hvala unaprijed

Re: Telegra

- radno vrijeme 9 sati od cega je placeno 8 (jedan sat je bezveze zujanje
okolo koje nije placeno)
- radne subote
- nemaju nikakvu kantinu ili stogod, hranu ili furas od doma ili se snalazis
okolo po gradu za vrijeme tih sat vremena

sve u svemu, bio sam na prezentaciji sa faxom i nikako mi se nisu
svidjeli...

Re: Telegra
Dobro došao u stvarni svijet :)

Re: Telegra

sva sreca kaj je moj stvarni svijet ipak ljepsi :D

Re: Telegra

ajde reci po kojem si se to gradu snalazio tih sat vremena!

Re: Telegra
          Pozdrav

 .... Nije 100% , ali prije cca. godinu  dana sam nudio nesto
nekoj firmi koja se bavi signalizacijom ..... , a to bi mogli biti
oni .... ???? ( no nisam ziher..)

 - I taj "zalizanko" , u nekoj sarenoj vesti , mi je ponudio
posao kod njih ...... :-)
- Kao , njima bas treba takva budala ,.a iznos je bio 3800 Kn ....
....toga se dobro sjecam ......

Ne sjecam se detalja o gablecu i velikom odmoru ... :-)

....Dr Wagner

Re: Telegra

Nisam ja. Ali rijec je o Svetoj Nedjelji ;-)

Re: Telegra

Stalno daju oglase i imaju veliki protok ljudi...zapitaj se zasto ? :)
Navodno se i da zaraditi, al meni su rekli bjezi od tamo jer nije vrijedno
toga...uostalom
progooglaj malo hr forume pa ces naci neka iskustva.

Re: Telegra
Zato sto se sire. Jednostavno

Moze molim te neki lik jer google ne baca nista pametno. Hvala

Re: Telegra

http://groups.google.hr/group/hr.ponuda.posao/browse_thread/thread/0949f8249d1425fd/44c1d5443d34e1fc
http://www.posao.hr/forum/viewtopic.php?f=1&t49%99&start=0&st=0&sk=t&sd=a
http://www.forum.hr/showthread.php?t26%2995&page40 %

Re: Telegra
radio kod njih davne 2004. Tada se radilo od 7 do 7, subotom
do 4. Nedjelje obicno prespavas. Inace da se jako puno toga nauciti.
Pod uvjetom da nemas zenu i/ili nedaj boze djecu za zaraditi nesto vise
i jako puno nauciti su OK. i onda pobjeci naravno, ko sto ja ucinih.