telefon u 5 ujutro

u 4.45 ujutro, dok sam bio povezan na internet (radim od rano ujutro) odjednom pukne tel. linija Zujanje u oba telefone, nema signala vi¹e od pola sata. Oko 7 ujutro kada sam opet provjerio sve radi.

©ta je bio problem? Nazovem slu¾bu za korisnike i neznaju. Serviseri rade od oko 8, ne prije 5. Phreaking napad je ne¹to ¹to mi pada na pamet. Ili prislu¹kivanje. S nikim nemam problema osim sa susjedima. Nema nikakvog razloga da me npr. policija prislu¹kuje. Jel bi susjedi mogli biti odgovorni? Ili je negdje u centrali oti¹ao neki osiguraè, pa se automatski prebacio na drugi - prièam gluposti, jel?

Zna li netko u èemu je problem mogao biti? (lokacija: istoèni dio Brodsko-Posavske ¾upanije)

Hvala, unaprijed.

Reply to
Aaaargghhh

Nahebo si Big Brother te prati ;)

Reply to
wrummm

mozda (ali mozda!) te neki od susjeda preko cijih krovista jure kablovi odspojio i prispojio na tvoju paricu svoj telefon i pol sata il' sat odrazgovarao s curom u americi ili australiji;-) ne brini- vidit ces po racunu.

balki

Reply to
balki

Reply to
oluja

ha tesko ces ista pametno utvrditi radio sam vise godina na otklanjanju tlf kvarova i iz iskustva ti mogu reci da moze biti svasta pokusaj iduci put kad ti se se to desi izmjeriti otpor linije ako je veci od nekoliko desetaka Moma i nema nikakvog traga naponu mozes krenut u izmjeru kapacitet linije (ako imas s cim) poslije s tim podatkom izracunas ili pribliznu duzinu kabela do mjesta prekida onda uzmes metar,litru i vodu, sjekiru za svaki slucaj i potrazis mjesto kvara tj .izvor smetnje

Reply to
Srele

Dakle, vodoinstalateri i maleri, najebali ste :))))

Reply to
Mile

LOOOOOL!!!

Reply to
Chev Chelios

Nadrapao si, UN trazi Karadjica :)

--
Najveca moc u fizici je moci staviti minus tamo gdje ti treba.
The greatest special power in physics is to be able to place the

hehehe...@Roker, pazi se dok fushash :))

Reply to
GAGI-9A6AAG

Policija nema ni jednog razloga da me tra¾i.

Koristim telefon vi¹e sati dnevno, mo¾da se ne¹to pokvarilo od njihove opreme?

2 puta je veæ bilo isto. Ja na internetu i linija puca, telefoni zuje poslije, kasnije sve uredu.

Da li susjedi unutar iste zgrade mogu ne¹to napraviti s mojom linijom? Trenutno su mi najsumljiviji. Ako su dirali po razvodnoj kutiji, tko zna ¹to?

Reply to
Aaaargghhh

:))))))))))))))))))))))))))))9

Reply to
Alin

Ovo me uvijek zanimalo. Mo¾e¹ li to objasniti struèno, ali da i laik razumije?

Primjera radi... Pukne grom i nestane struje u naselju. Ovaj iz trafostanice, javi monterima izmeðu koja 2 stupa, kilometrima daleko od trafostanice, je pukao vodiè! %-/ Znam da to tako u praksi funkcionira, ali mi èak ni onaj frend koji tamo radi nije znao objasniti. Njemu jednostavno kompjutor izbaci podatke i on ih proslijedi dalje.

--
DOLJE SIG!
Reply to

U covjece, cim si se ti bavio :D

Mene zanima kako ometati prisluskivanje:))

Reply to
BladeRunner

prijavi kvar na liniji. tcom ti bude poslao svog "montera" pa ce testirati liniju. sto se tice prisluskivanja, nemoj se brinuti, jer se snimaju svi razgovori na svim brojevima.

Reply to
mario

Ti to ozbiljno?? Moram pazit sta govorim ubuduce... :-))

Reply to
Mystique

Imas to sve vrlo lijepo objasnjeno u knjizi prof. dr. sc. Vojislava Bege "Mjerenja u elektrotehnici" na 16 stranica. Ugl, imaju razne metode (da ih sad ne nabrajam)... Npr, Murrayeva metoda. Treba ti uz 1 neispravan jos i 1 ispravan vodic (za male otpore 2 ispravna vodica). Onda to sve spojis sa jos 2 otpornika (R1 i R3) i nulindikatorom u Wheatsoneov most, sto ti ne mogu nacrtat.

Na kraju dobis: lx = 2*l*R3/(R1+R3)

Reply to
Wrbhhh

Wheatstoneov most

Reply to
Wrbhhh

Predpostavljam da ima veze s kapacitivno¹æu kablova. Mjereæi kapacitet linije mo¾e odrediti duljinu jer kapacitivnost ovisi o duljini kabla. Ako sam fulao neka me netko ispravi.

Reply to
sdadas

Jel vi uopce imate predodzbe sto znaci snimati sve razgovore na svim brojevima?!?!? Ono sto se zapisuje jest vrijeme pocetka i zavrsetka razgovora te prema kojim brojevima i nista vise.

Vezano za prisluskivanje, nema teorijskih sansi da pracena osoba po icemu moze osjetiti da se vrsi tehnicko pracenje njenih telefonskih razgovora (bilo preko fiksne ili bezicne veze), jer je danas klasicno spajanje opreme na telefonske linije u cilju prisluskivanja potpuno smijesno (to je metoda koja se jos povremeno koristila na podrucju nase drzave do negdje sredine

90ih)....da ne govorim koliko je tehnicki zahtjevno pracenje ISDN BRI ili jos gore PRI linije metodom "kacenja" na paricu (ovo posljednje doista nije nesto sto je prosjecnom covjeku izvedivo, a govorim s aspekta osobe koja razvijala opremu za slicnu primjenu).

Krckanje u liniji nakon dizanja slusalice po zvonjavi je samo posljedica ostecene PSTN kartice u centrali ili nestandardna ulazna impedancija vaseg analognog telefona (obicno neka jeftina roba bez atesta), pa u oba slucaja kartica nije prepoznala dignutu slusalicu, te jos neko zadano vrijeme salje izmjenicni signal zvonjave...to je ono sto evt. cujete i nema veze s prisluskivanjem. Slicna je stvar i u odlaznom pozivu: pojava da birate broj i poslije toga slijedi potpuna tisina, pa morate ponoviti proces biranja (ostecen jedan smjer u "hibridu" vama "trenutno dodijeljene" kartice u centrali).

Sumnjate li pak da se netko prikljucio na vasu analognu liniju, te vas na tako primitivan nacin prisluskuje (susjed ili tko vec), preporucam da se obratite strucnim privatnim agencijama kojih u HR ima nekoliko i koje mogu takve stvari rijesiti prije T-Com-a.

m.

Reply to
marko

Halo, izvinte, jeste vi malocas zvali? E, pa hoce centrala da pogresi jednom....ali ne moze stoput! Slusajte druze, mozda ste dobili pogresan broj, ali ste dobili onog koga ste trazili. A sta? Nije vam jasno, nije vam jasno? E pa, bice vam jasno, j.... cu ti m.... m......

Citat iz antologijskog filma: Balkanski spijun

Topla preporuka!

--
Mrzim Alpe, mrzim Jadran
Reply to