Studenti

EART d.o.o. , tra¾i studente FER-a za povremeni rad, uvijet - vièan radu s lemilom po¾eljno poznavanje microcontroller-a i crtanje PCB-a.

Cijenjene ponude na snipped-for-privacy@eart.hr

Zahvaljujem

Pozdrav grupi

EART

Za to ti nisu fer-ovci potrebni _:))))))

Reply to
Dre

kakve to ima veze sa studentima mozda jer ce oni radit za male pare mos mislit bolje trazi babe od 50-60 godina koje heklaju i nauci ih lemit to bolje rade od bilo kojeg elektronicara zaista se ne salim sta se tice "intelektualnog" dijela posla PIC + PCB ako oces nekog kvalitetnog neka je placa dobra i doc ce ti i nestudenti puno srece

Reply to
Celer

Reply to
Zlatan

Isto kaj da tra¾i¹ apsolvente prava za zidariju pri podizanju pravnog fakulteta

Reply to
Miha

LOCHINA ;)))))))))))))))

--- avast! Antivirus: Outbound message clean. Virus Database (VPS): 0514-2, 08.04.2005 Tested on: 8.4.2005 23:10:32 avast! - copyright (c) 2000-2004 ALWIL Software.

.:.:. igor_sb .:.:.

Bolje lemit nego zidat, a stdenti dobivaju razne poslove prek studenske sluze.. ovaj ne-fizicki posao je mila majka

Reply to
Dre

A ¹to FER!!! Mi s drugih faksova ili druga ekipa kao ne zna lemiti?????

©to se na fer-u nauèi pametno, pogotovo kad iz opèe gimnazije zavr¹e elektrotehniku a nezna ni ¹to je lemilo, o¹ jednog takvog????? ÈAST IZNIMKAKAMA!!!!!!!!!!

Reply to
mtech

O kojem se to faksu radi???

Pa sta ja znam.. vidis da covjek zeli ferovce zaposlit...

Da da stvarno se na feru nista pametno ne nauci(sic!) ,:)))))))

Reply to
Dre

U poruci:d38dra$6uj$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, mtech je napisao/la:

[...]

Nije stvar u faksu, stvar je u ljudima. Ima super ljudi koji jako puno znaju o elektronici, a koji su samo srednju skolu zavrsili. Ima ljudi koji zavrse FER i ne znaju kako u stvarnosti izgleda recimo mosfet (i kad ga prvi put vide cude se ko picek glisti). A, ima ljudi koji stavrno nauce na FERu raditi. Taj faks te stvarno moze puno nauciti, samo je pitanje dal ti to zelis.

Jer ono sto te ne zanima, nastrebas na pamet, i za "tjedan dana" zaboravis.

BTW. nije da tebe napadam ili nesto, slucjano tebi replayam i komentiram. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Misli? da bi svi imaju vremena ka i ti pa se u?it na svojim pogre?kama. Spoji?, prigori, pa proba? opet i nakon 100 neuspjelih poku?aja na kraju i ne?to sku?i?.

Na FER-u se ipak ne?to i radi. Oti?i i pogledaj malo koji projekti su u ?iru i ?ta se radi za Seminarske i diplomske radove. Puno vi?e od nekog programiranja mikrokontrolera. To je u principu jo? i najmanji problem.

Studenti koji su prikraju studija, i pi?u diplomski,i na smijeru INE, sigurno svi znaju isprogramirat mikrokontorler i sigurno ?e ga znati prije izdebugirat i dovest u red nego ti.

Neki nemaju taj luksuz da mogu stvari raditi metodom poku?aja i pogre?ke, pa zato idu na fakultet da znaju kako napravit ne?to ?to valja sigurno, a ne ne?to ?to eto sad eksperimentalno radi, a ne zna se ni di kad ni kako.

Miha wrote:

Reply to
KOCKa

A koliko ti treba da bi nau?io lemit. Jedno popodne. A koliko ti treba da dobije? diplomu FER-a. Min. 5 godina.

A nije > A ¹to FER!!!

Reply to
KOCKa

Ima ljudi koji zavrse FER i ne znaju kako u stvarnosti izgleda recimo mosfet (i kad ga prvi put vide cude se ko picek glisti).

LOL

mosfet

zaboravis.

:)

Reply to
BladeRunner

takvog bash i nema, jer je labos iz elektronike I obavezan tako da nema zavrsenog ferovca koji ne zna prepoznat mosfet..

Reply to
Othello

U poruci:d3bqm8$smq$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Othello je napisao/la:

: takvog bash i nema, jer je labos iz elektronike I obavezan tako da : nema zavrsenog ferovca koji ne zna prepoznat mosfet..

Jako bi se prevario da se ides kladiti. :) Zaboravljas da recimo te labose radimo u dvoje, pa jedan i ne mora raditi (sto je slucaj sa mojim partnerom). :) Nekoga jednostavno to ne zanima i gotovo.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ja tamo nisam vidio mosfet. Vidio jfet.

Reply to
Fire

Ne bi se slozio ja ih znam barem 3-4. Ja se "bavim" elektonikom od 4 razreda osnovne. Sa prekidom od 4-5 godina kad sam otkrio racunala krajem 80tih. I u tih

20tak godina napravio sam desetke maturalnih i diplomskih i sad mi je muka kad se sjetim ko sve ima diplomu. Jos bi se i pomirio sa diplomom ali ti ljudi se prave najpametniji u svemu i od svega rade filozofiju. Naravno svaka cast onima koji ne spadaju medju gore navedene.
--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/
Reply to

Ne samo to. Na nekim labosima ide ovak prica(istinito). Kada je netko(par) prvi gotov, asistent veli svi si od njega prepisu i idemo sad doma. Ili neki dodu na labos, prepisu od nekoga tko je prije imao i upce ne naprave niti jedan pokus. Najgori su mi oni tkoji imaju 5 iz elektronike, a neznaju rjesiti obican stabilizator s feedbackom(npn tranzistor koji uzima struju od baze glavnog tranzisotra(koji opis:)), jer upce ne kuze princip rada.(nastrebaju stvari kak nacrtati izlazne karakteristike, formula, ali nista neznaju povezati). Ili svaki MOSFET moze propustiti kolko god zelimo struje, samo dizemo Ugs(moze i 100V biti) i pazimo da je u zasicenju:). Sve se moze cuti:)

Reply to
Fire

Prije svega zahvalio bi se na tako velikom odazivu,

znam da je ispalo da preferiramo FER-ovce, ali taj faks sam naveo jer mi je prvi pao na pamet, naravno da su dobrodo¹li svi studenti sa predznanjem iz tog podruæja.

Za¹to studenti? Zato ¹to nam trebaju povremeno, a ne na puno radno vrijeme i zato ¹to bi plaæanje bilo preko Student Servisa.

Svima koji su nam poslali mail-ove jo¹ jednom zahvaljujem i oæekujte da æemo Vas kontaktirati sredinom ovog tjedna.

Hvala

Pozdrav grupi

EART

Ih! Kakvih sam se ja sve prica naslusao na FER-u i to od uzornih studenata! Npr: akumulator 12V te moze ubit ako ga taknes, istosmjerna struja se moze prenosit preko transformatora (covjek sa energetike smjera), a da ne govorim o frekvencijskom spektru koji je najveca nepoznanica... Vec sam ja otvarao tu temu na FER-ovoj grupi pa necu sad opet identicno! Samo, vjerujte da to nije nikakva garancija sto je netko sa FER-a, tj. FER-ovci su jedino matematicki malo potkovaniji od ostalih i nista vise! (A kao i da postoji nepisano pravilo kako je tehnicko razumijevanje obrnuto proporcionalno matematickom znanju...)!

Reply to
Minotauro