Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL
 Click to see the full signature
Reply to
Tomy, 9A5ALL

"Tomy, 9A5ALL" wrote

Reply to
UPSit

tak dobro izoliran u odnosu na glavu da se termalni trag tijela izgubi u kontrastu.

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL
 Click to see the full signature
Reply to
Tomy, 9A5ALL

Koliko kosta, ima li to na ibeu?

Reply to
Petar Bjelèiæ

pretvore pametni telefon u sasvim pristojnu "termo" kameru.

Npr:

miha

To i je termo kamera, samo koristi "jozu" ko displej. Na ibeu je to jeftinije.

Reply to
Petar Bjelèiæ

koliko para toliko muzike

Reply to
miha

UPSit's log on stardate 21 lis 2015

Ima li ta igracka neko ime, link, cijenu, dobavljivost i slicno?

--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
 Click to see the full signature
Reply to
Bubba

Past ce tome cijena, za dvije godine kostat ce 100 dolara. Do tad cu vrhom nosa pipat sto je toplije. To je najprakticniji termo senzor.

Reply to
Petar Bjelèiæ

pa u osnovi se i svodi na to. Tko zna ovo mu ne treba.

Reply to
miha

A da li je nekad objekt testiranja bio metalan, i pod naponom!? Recimo hladnjak na 300V!?:-):-)

"miha" wrote

Reply to
UPSit

Iskreno, ja zelim tu igracku. Kako ta igracka vidi toplo na daleko? Recimo ljude na 50-100m?

Reply to
Petar Bjelèiæ

malo off topic, moze koja fotka radione,stola? vidi se dio oko lemilice.. bas si slazem sad nesto pa cisto da dobim neku ideju tnx ako se jos netkome da fotkati...

znam da je to vec islo nekad davno ali...

Reply to
bodul69

Ako nije tajna, za sto ce se koristiti?

Za lov?

Past ce tome cijena, za dvije godine kostat ce 100 dolara. Do tad cu vrhom nosa pipat sto je toplije. To je najprakticniji termo senzor.

Znaci ako cu te ikada trebati upoznati mogu te prepoznati po spaljenom vrsku nosa? :)

Reply to
BladeRunner

Obrnuto, ja bi prelazio granicu i mogao vidjet ima li koga i gdje u zasjedi. Ne lovim, svijetonazor mi ne dopusta ubijanje zivotinja, vec samo ljudi.

Reply to
Petar Bjelèiæ